Υποκρισία;

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Σήμερα αναγνώρισα με οδυνηρό τρόπο το πόσο λίγο καταλαβαίνω τους ανθρώπους γύρω μου. Μίλησα σε μια φίλη και αυτή άνοιξε πυρ γιατί θεωρεί ότι υποκρίνομαι απέναντί της, κάτι που ποτέ δεν έκανα και είναι μάλιστα εκείνη που με ξέρει καλύτερα από κάθε άλλον με μια μόνη εξαίρεση. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
  Έχω μια φίλη, στο παρελθόν είχε ένα μεγάλο θέμα με μια άλλη κοπέλα. Τα πως και τα γιατί δεν είναι του παρόντος ούτε εγώ είμαι σε θέση να τα κρίνω. Είχαμε μιλήσει για το θέμα αυτό πριν από τρεις μήνες και έκτοτε δεν είχε ξαναναφερθεί σε αυτό οπότε υπέθετα και' γω ότι είχε λυθεί πια.
   Έτυχε πρόσφατα να έρθω σε επαφή με την άλλη κοπέλα, η οποία μιλάει για κάποια προβλήματα που έχει καθώς και για τον έρωτα που ζει αυτόν τον καιρό. Της ευχήθηκα να λύσει τα θέματα που την απασχολούν και να είναι ευτυχισμένη.
   Κατόπιν διαπίστωσα ότι μάλλον το πρόβλημα υφίσταται για την φίλη μου αλλά δεν είχαμε μιλήσει στο ενδιάμεσο.
   Και σήμερα το πρωί κατηγορήθηκα για υποκρισία. Είναι υποκρισία αυτό που συνέβει;
   Συμπέρασμα, δεν καταλαβαίνω καθόλου τους ανθρώπους γύρω μου. Τέτοιες ώρες συνήθως αποτραβιέμαι στην σκοτεινή ησυχία του γραψίματός μου και το σκέφτομαι ξανά αν κάνω λάθος που ανοίγομαι σε κάποιους. Στο τέλος πάντα το πληρώνω.

8 σχόλια:

Unknown είπε...

Πρέπει να το πάρουμε απόφαση!
Όλοι οι άνθρωποι έχουν προβλήματα τη σήμερον ημέρα. Και εκτός αυτού νομίζουν πως το πρόβλημά τους είναι κ το σημαντικότερο όλων κ πως μόνο με αυτό πρέπει να ασχολούνται όλοι γύρω τους!Μη σε ΄παίρνει από κάτω! Θα το καταλάβει κάποια στιγμή!Εσύ στάθηκες και στις δύο όπως έπρεπε να σταθείς!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ Νατάσσα.
Δεν την κακολογώ, της έχει δημιουργήσει αρκετό πρόβλημα το θέμα, απλά με πόνεσε με αυτά που είπε.

Mariel είπε...

Τίποτα πιο δύσκολο από τη φιλία μεταξύ γυναικών.. Ίσως και για αυτό πέρα από μια δυο πολύ στενές φίλες κάνω κυρίως παρέα με άντρες.. Συνίθως είναι πιο εύκολο να αποφύγεις παρεξηγήσεις, είναι πιο ευκολοδιάβαστοι! Για τη φίλη σου τι να σου πω.. μάλλον είναι ζορισμένη απ'τα δικά της ότι και αν μπορεί να ναι αυτά και ξεσπάει σε εσένα..αν αξίζει για σένα άστην να το κάνει! Όλοι καμιά φορά έχουμε ανάγκη να ξεσπάσουμε και την πληρώνουν οι δικοί μας άνθρωποι..

Ginny είπε...

Καλησπέρα Νυχτερινή Πένα!
Δε νομίζω ότι μπορούμε να απαντήσουμε στο ερώτημά σου, μιας και δεν εξηγείς την κατάσταση. Μία συμβουλή: Το συμπέρασμά σου είναι λάθος. Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι λόγος που δεν κατανοείς τη συμπεριφορά των ανθρώπων γύρω σου, ίσως είναι αυτή η εσωστρέφεια και η άρνηση σου να αφοσιωθείς σε κάτι άλλο πέρα από μία λευκή σελίδα; Όταν δε ζούμε μία κατάσταση είναι απολύτως λογικό να μην μπορούμε να την κατανοήσουμε!
Φιλιά!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Αν είναι απλά ένα ξέσπασμα πάνω μου δεν πειράζει, αν την βοηθάει ακόμα καλύτερα. Απλά θα με πλήγωνε πολύ να με θεωρεί υποκριτή.
Καλώς ήρθες Mariel.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ginny, δεν έχω πολλά περισσότερα να πω, απλά αυτή είναι η κατάσταση. Όσο για το συμπέρασμα.... Ε αυτό είναι αλήθεια, είμαι εσωστρεφής. Και δεν είναι λευκές σελίδες είναι φύλλα του open office.

elena porcupine είπε...

Ένα θα πω...Ο καθένας με τον πόνο του!Γινόμαστε εγωιστές καμιά φορά, αλλά όταν δίνεις πολλά πράγματα σε κάποιον, κάποια στιγμή δε θες και να λάβεις?Μια μικροπαρεξήγηση με μια φίλη μου, μ' έκανε να νιώσω άσχημα και με πλήγωσε!Μακάρι ο χρόνος να επουλώσει γρήγορα τις πληγές μας!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Στο εύχομαι.
Είναι τόσο λεπτές οι ισορροπίες στις ανθρώπινες σχέσεις. Ίσως γι' αυτό τα καταφέρνω καλύτερα με τα βιβλία από ό,τι με αυτές.

Δημοσίευση σχολίου