Διψώ

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Διψώ για το γλυκό κρασί των χειλιών σου, το απαλό σου φιλί, από τα χείλη σου που είναι πιο απαλά από το απαλότερο βελούδο, πιο γλυκά από το καλύτερο γλυκό και πιο όμορφα από ένα ανοιξιάτικο μπουμπούκι.
   Διψώ για την γαλήνη της αγκαλιάς σου, την γλυκιά ηρεμία που με γεμίζει όταν σε κρατώ στα χέρια μου, όταν τα μαλλιά σου ανεμίζουν στο πρόσωπό μου και το άρωμά σου πλημμυρίζει τις αισθήσεις μου.
   Διψώ για την σιγουριά που το ντελικάτο χεράκι σου, το τόσο ραφινάτο αλλά και δυνατό, φέρνει όταν το κρατώ στο δικό μου, μια υπενθύμιση ότι θα είσαι πάντα μαζί μου ό,τι και αν φέρει η ζωή στο δρόμο μου.
   Διψώ για το χάδι σου, την κάθε μικρή εκδήλωση τρυφερότητας, το κάθε άγγιγμα, τον κάθε τρόπο που με ξαφνιάζεις δείχνοντας πόσο κοντά είμαστε, πόσο άρρηκτα δεμένοι.
   Διψώ για την αγγελική φωνή σου, την μελωδία που έχει όταν μου μιλάς, το νάζι της, και τη γλυκύτητά της ειδικά τις μικρές ώρες της νύχτας όταν έχει έρθει η ώρα να κοιμηθείς στην αγκαλιά μου.
   Διψώ για σένα, για την παρουσία σου στη ζωή μου, για την αγάπη σου πριγκίπισσα και μούσα μου.

2 σχόλια:

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Πένα μου, πρέπει να νοιώθει Πολύ Ευτυχισμένη από τη Δίψα αυτή που παύει να υφίσταται με την Παρουσία της που είναι η Πλήρωση για σένα. Εύχομαι να νοιώθει για σένα ακριβώς τα ίδια γιατί αυτό σου αξίζει. Υποκλίνομαι Πένα μου όχι μόνο στα γραφτά σου αλλά στη Συγκίνηση, στον Παλμό και στην Αφοσίωση που περικλείουν. Καλό βράδυ σου

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλό βράδυ Ρεγγίνα!
Είναι πολλά αυτά που δίνει σε' μενα η πριγκίπισσά μου και αυτά τα κείμενα αποκαλύπτουν λίγο από αυτά κάθε φορά, νιώθω ευλογημένος που την έχω στη ζωή μου.

Δημοσίευση σχολίου