Βραβεία

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Ως τώρα έχω λάβει τρεις φορές βραβείο με πιο πρόσφατη αυτή από το φίλο μου τον Σκρουτζάκο πριν από σχεδόν πέντε μήνες. Σήμερα γίνανε πέντε μιας και η meanan μου απένειμε με τη μία δύο!
   Οφείλω να πω επτά τυχαία πράγματα για’ μενα.
   1. Γράφω συνέχεια και παραπάνω από ένα πράγμα τη φορά.
   2. Σήμερα συμπληρώνονται τέσσερα χρόνια που γνωρίζω την πριγκίπισσά μου.
   3. Μου αρέσουν οι πάστες σεράνο.
   4. Υπάρχουν μυστικά που μόνο η πριγκίπισσά μου ξέρει.
   5. Είμαι έμπιστος και καλός φίλος.
   6. Αγαπώ το χειμώνα πολύ πιο πολύ από το καλοκαίρι.
   7. Αυτή τη στιγμή ακούω μουσική από soundrack όπως γίνεται στο 99% των περιπτώσεων.
    Με τη σειρά μου χαρίζω τα βραβεία αυτά σε όλους τους μπλόγκερ που θα με διαβάσουν ως την επόμενη ανάρτηση με την υποχρέωση να γράψουν και εκείνοι επτά πραγματάκια για εκείνους.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

to 6 και το 7 ειναι πολυ περιεργα.............

Νυχτερινή Πένα είπε...

Γιατί παρακαλώ; Σου αρέσει η ζέστη και ο ιδρώτας;
Τι κακό έχουν τα soundrack;

Creep είπε...

αναφερόμενη στην προηγούμενη ανάρτησή σου: βλέπω πως έχεις μείνει εκεί που ήσουν, τελευταία φορά που ήρθα εδώ. μου δίνεις κουράγιο :)

φιλιά. ελπίζω να είσαι καλά.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Είμαι κάτι που μένει σταθερό ε;
Που χάθηκες εσύ; Καιρό έχουμε να σε δούμε στα ιντερνετικά λημέρια.
Φιλιά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Περνω οπως παντα για να ευχηθω να εχεις εναν ομορφο μηνα απο αυριο με υγεια -χαμογελα και λιγοτερα προβληματα.Να εισαι καλα.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλό μήνα και σε εσένα καλέ μου φίλε! Και με χαμόγελο πάντα.

Δημοσίευση σχολίου