Τετρακόσιες Αναρτήσεις

Author: Νυχτερινή Πένα /

Με την παρούσα ανάρτηση οι αναρτήσεις μου φτάνουν τον αριθμό των τετρακοσίων αναρτήσεων. Όταν ξεκίνησα το ιστολόγιο δεν το περίμενα αλλά να που τις έφτασα. Σε αυτές είδαμε πολλές ιστορίες σε συνέχειες, την παρουσίαση των ολοκληρωμένων ιστοριών που είναι πάντα στη διάθεσή σας για κατέβασμα, πολλά κείμενα για την αγαπημένη μου πριγκίπισσα, βιβλία που έχω διαβάσει, ιστολόγια που μου αρέσουν και μερικά με θέματα που με απασχολούν.

Σας ευχαριστώ που είσαστε εδώ και τις διαβάζετε υπόσχομαι από μεριάς μου να συνεχίσω να γράφω και να προσπαθώ για το καλύτερο.

10 σχόλια:

flash είπε...

Πενούλα μου, να τις δισεκατομμυριάσεις! :)))
Πάντοτε θα με κάνει πολύ χαρούμενη κάθε επίσκεψή μου εδώ και κάθε επαφή με την ασίγαστη, ευγενική, νυχτερινή σου πένα. Συνέχισε να γράφεις με την ίδια αφοσίωση και αγάπη... να είσαι σίγουρος πως τα αυθεντικά συναισθήματα δεν μένουν στα γραφόμενα μα διαχέονται και γίνονται πολύτιμο καταφύγιο, κτήμα, επίσης αυθεντικό συναίσθημα, και για τον αναγνώστη... σε ευχαριστώ ολόθερμα γι αυτό, για όλες τις φορές που το βίωσα στο παρελθόν και για όλες που θα το βιώσω από εδώ και πέρα. :)

elanor είπε...

να τις χιλιάσεις πενούλα μόλη την καρδιά μου.
να κάνεις παρέα έτσι και σε μας.:)
καλόβράδυ!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που προκαλούν αυτό το συναίσθημα, είναι η μεγαλύτερη αμοιβή για κάποιον που γράφει.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ eleanor elf, θα τις χωρέσει λες το μπλογκ αν φτάσω τις χίλιες;

Clementine είπε...

^_^ ένα μεγάάάλο μπράβο :)!!!!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ!

Ginny είπε...

Χρόνια πολλά γλυκέ μου! Στις 800 σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά!

Giannis Pit. είπε...

καλησπέρα σου...! πρώτη φορά επισκέπτης στο χώρο σου εδώ. Θα μου επιτρέψεις να εκφράσω το όμορφο συναίσθημα που νιώθει κανείς εδώ. Θα παραμείνω ...ακόλουθος συγκινημένος από την προσπάθεια και την έκφρασή σου

Νυχτερινή Πένα είπε...

Τζίνι ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλώς ήρθες Γιάννη, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ελπίζω πάντα να σε αφήνει έτσι γεμάτο η επίσκεψή σου εδώ.

Δημοσίευση σχολίου