Στις Θάλασσες Του Κόσμου

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Αγγλία, 1802. Ο πλοίαρχος Τζέημς Κάλχουν και το πλοίο του το Ανίκητος αναλαμβάνουν να καταδιώξουν το Γαλλικό πολεμικό Βικτουάρ που έχει σκοπό να επιτεθεί σε Βρετανικά εμπορικά πλοία. Στο πλοίο επιβιβάζεται και μια χήρα αξιωματικού, η Μάργκαρετ Άσκουιθ με τις κόρες της για να μεταφερθούν στους Αντίποδες. Η παρουσία τους αλλάζει τη ζωή κάποιων μελών του πληρώματος όπως και ένα περιστατικό που γίνεται πριν τον απόπλου.
    Μια ακόμα ιστορία, εποχής αυτήν την φορά, στη διάθεσή σας για να την κατεβάσετε και να τη διαβάσετε. Καλή ανάγνωση.

23 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Εύχομαι αυτός ο μήνας να είναι καλύτερος και να μας χαρίσει πολλά πριν εκπνεύσει το 2012. Να μας χαρίσει όμορφες στιγμές, υγεία σε όλους μας και ψυχική ηρεμία.Ας ξεκινησουμε λοιπόν, ένα αισιόδοξο ταξίδι γεμάτο από θετικές σκέψεις στην βάρκα του Δεκέμβρη και εύχομαι ο προορισμός να είναι μοναδικός ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!Παντα εκπληκτικες οι ιστοριες σου!!!!

flash είπε...

Καλημέρα πενούλα! :)
όμορφη πολύ ακούγεται...

με την διαδραστική(μας) τί γίνεται;
από υπομονή -ειδικά για κάτι ωραίο,
άλλο τίποτα!:D αλλά την έχεις ακόμα
στο μυαλό ή σκάλωσε σε κάτι που το
θεώρησες ανερφάρμοστο ίσως;

Καλό μήνα να έχουμε!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλό μήνα και σε' σενα φίλε μου JK! Ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς ποτέ και με επισκέπτεσαι με ευχές.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Αγαπητή μου flash, αυτή η εβδομάδα που πέρασε ήταν πολύ δύσκολη στη δουλειά, οπότε με πήγε συγγραφικά πίσω. Θα τελειώσει ο Χρυσός της Χαμένης Λεγεώνας και μετά θα έρθει και η νέα ιστορία.
Μείνε συντονισμένη!

flash είπε...

:) μένω!
για να είμαι ειλικρινής τώρα διάβασα τα τελευταία κεφάλαια του χρυσού.. μερικές φορές τα φυλάω και τα διαβάζω μαζεμενα.. μα δεν είχα καλή διάθεση τελευταία.. ούτε καν για αυτό.. ήταν πολύ όμορφα και τα κατευχαριστήθηκα! δεν περίμενα να τραβήξει τόσο η ιστορία αυτή για κάποιο λόγο αλλά την ξεδιπλώνεις Υπέροχα!!! και δείχνεις και άψογα καταρτισμένος ;)
Καλό ξημέρωμα να έχεις πενούλα...

Νυχτερινή Πένα είπε...

Α μελέτησα πολύ την πτώση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας πριν ξεκινήσω για την ιστορία, πάντα διαβάζω πριν γράψω ένα τέτοιο έργο. Αλλά αυτή ακριβώς η διαδικασία είναι που μου αρέσει στο γράψιμο.
Τώρα τελειώνει η ιστορία αυτή και μετά θα έρθει η διαδραστική μας.
Ελπίζω η έλλειψη διάθεσης να ήταν περαστική.
Καλημέρα.

flash είπε...

μόλις τελείωσα το Στις Θάλασσες του Κόσμου!
μου άρεσε πολύ!!!!!!!!!
εσύ διαβάζεις πριν γράψεις κι εμείς μαθαίνουμε τόσα διαβάζοντας αυτά που γράφεις! δίκαιο ;ο)
πραγματικά σε κάθε ιστορία σου μαθαίνω ένα σωρό πράγματα! αλλά το σημαντικότερο είναι οτι περνάω πολύ ωραία... ευχαριστώ θερμά για τις τρεις αυτές ώρες :)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Παρακαλώ πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσε και πέρασες ωραία διαβάζοντάς το.
Και αν μαθαίνει κανείς πράγματα από τα γραφόμενά μου.... έ τότε χαίρομαι διπλά!
Καλό σου βράδυ αγαπητή flash.

flash είπε...

Και το Χρόνια Πολλά.. το τελείωσα μόλις :)
ψυχοπλακώθηκα -μην κοιτάς που χαμογελώ
και ήταν πραγματική έκπληξη! διαφορετικό από τα άλλα που έχω διαβάσει από εσένα!
καθαρόαιμο αστυνομικό,πραγματικά καλογραμμένο και εξαιρετικά ενδιαφέρον! μου αρέσουν τα μυστήρια και οι ιστορίες με ανακρίσεις και ύποπτους και όλα αυτά αλλά παίρνω και μια ανάσα- συνήθως ;)
θα πρέπει να είναι πολύ δύσκολο να γράψεις κάτι τέτοιο.. να τοποθετήσεις κάθε ψηφίδα πλοκής, μυστηρίου, στοιχείων στη σωστή της θέση, έτσι δεν είναι;
Καλό ξημέρωμα πενούλα μου και πάντα να έχεις όμορφες εμπνεύσεις!!!

flash είπε...

χα σαν αστυνομικό δαιμόνιο που είμαι ή που επιφορτίστηκα της ιδιότητας με την μεταμεσονύκτια ανάγνωση, βρήκα την ανάλογη ανάρτηση γι αυτό το κείμενο, οπότε είδα οτι η συγγραφέας είναι η μπλόγκερ του πράσινου πετραδιού.. αύριο θα την αναζητήσω και θα μάθω και το όνομα της :) εμ καλά μου φάνηκε εμένα διαφορετικό.. δεν ήταν μόνο το περιεχόμενο, και η πένα ήταν άλλη... τα μυριζόμαστε εμείς οι αναγνώστες αυτά :p και αν έχουμε και αστυνομικό διαμόνια μάλιστα!... :DDD

Νυχτερινή Πένα είπε...

Χαχα πρόλαβες και το έλυσες πριν σου το αποκαλύψω εγώ! Με τιμάει που με διαβάζεις τόσο πολύ και σε τέτοιες μεταμεσανύχτιες ώρες! Γιατί ξενυχτάς αγαπητή flash;
Αλήθεια έχεις διαβάσει όλες τις ιστορίες που είναι ανηρτημένες στα βιβλία;

flash είπε...

Δεν μπορώ να κοιμηθώ επειδή με απασχολούν πράγματα όχι ευχάριστα... αν μπορέσω να συγκεντρωθώ και να διαβάσω κάτι αυτό μου είναι πραγματικά πολύτιμο... και τώρα 'ανακάλυψα' τα βιβλία σου... βρήκα τον χρόνο ας πούμε, τον καταλληλότερο χρόνο :) όχι δεν τις έχω διαβάσει όλες.. έχω διαβάσει όλες όσες στο μπλογ έχεις αναρτήσει.. κάποιες είναι κι εκεί, όπως τα Χρονικά της Εσπέρια για παράδειγμα.. τις είχα κατεβάσει όλες αλλά έκανα φορμάτ και τις έχασα.. τώρα διάβασα τις δυο που σου ειπα και νομίζω χθες βράδυ κατέβασα το Όλοι οι Δρόμοι οδηγούν στην Αγάπη και τα Δάκρυα.. αν θυμάμαι καλά το ένα είναι μεγαλούτσικο (σε σχέση με τα χθεσινά) και το άλλο λίγο μικρότερο.. αν κατάλαβα και αν θυμάμαι επίσης σωστά από ό,τι διάβασα στις αντίστοιχες αναρτήσεις ίσως να υπάρχουν και κοινοί ήρωες... νομίζω λοιπόν οτι αυτά θα είναι τα επόμενα :)
ακόμα αυτό που σκεφτόμουν χθες, διαβάζοντας τις Θάλασσες του Κόσμου είναι οτι χρησιμοποιείς πάντα σε ό,τι έχω διαβάσει ξένα ονόματα.. και λογικό είναι αφού τις ιστορίες σου τις τοποθετείς -με υπέροχη άνεση κάθε φορά είναι αλήθεια!- σε διάφορα μέρη... και εποχές και διαστάσεις και πραγματικότητες(!!!) εμ, νομίζω οτι αυτές που αναφέρω έχουν ελληνικά ονόματα.. άλλο ένα κριτήριο να διαβαστούν πλάι πλάι ίσως...
Σ'ευχαριστώ.
Καλημέρα πενούλα! :)

flash είπε...

εδώ και λίγη ώρα ολοκλήρωσα
και τα Δάκρυα...
δεν ξέρω τί να πω...
νιώθω σαν να πέρασε ένας καταρράκτης
από τρεχούμενο νερο από την ψυχή μου
και την καθάρισε... είναι ακόμα υγρή
και στάζει... το νιώθω,
γι αυτό το περιγράφω έτσι

πιο μετά θα διαβάσω και το επόμενο
-σήμερα έχω αρκετό χρόνο-τυχερή είμαι!

:)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Και πάλι πρόλαβες να αφήσεις άλλο ένα μήνυμα πριν ακόμα δω το πρώτο και απαντήσω!
Ελπίζω να περάσουν γρήγορα τα άσχημα που σε απασχολούν και να ξεννοιάσεις. Χαίρομαι που σου κάνουν παρέα οι ιστορίες μου.
Τα ονόματα προσπαθώ να τα διαλέγω να ταιριάζουν με τις ιστορίες που θα μπουν γι' αυτό και είναι κυρίως ξένα. Όπως ήδη είδες τα Δάκρυα έχουν ελληνικά ονόματα γιατί εξελίσσονται στην Ελλάδα.
Με αφήνεις άφωνο ως προς την επίδραση που είχε αυτή η ιστορία με το τέλος αυτό (πολλοί είχαν αντιρρήσεις), δεν το περίμενα.
Κατά τύχη το πήρες και με τη σειρά, το Δάκρυ είναι το πρώτο και ακολουθεί το Όλοι Οι Δρόμοι Οδηγούν Στην Αγάπη, Επικίνδυνο Ταξίδι, Στην Άκρη Του Κόσμου.
Περιμένω κριτική και στο επόμενο που θα διαβάσεις.

flash είπε...

Ναι το κάνω αυτό, ήθελα να εκφράσω εκείνη ακριβώς τη στιγμή το πως ένιωσα, δεν ήθελα να περιμένω...
παρά το οτι αφηγήθηκες σκηνές που προκαλούν φρίκη αυτό που μένει είναι ένα φως που ξεχύνεται και εξαγνίζει.. αυτό μου έμεινε βγαίνοντας από την ιστορία.. οτι τελικά θριάμβευσε όχι μόνο η αγάπη αλλά όσο περίεργο και να σου φαίνεται η καλοσύνη...

έτσι όπως το θέτεις πάντως μου κάνει κι εμένα εντύπωση επειδή γενικώς είμαι αυστηρή σε τέτοια θέματα, δεν πιστεύω στην αυτοδικία όπως πολύ συχνά συζητιέται.. αυτή είναι πολύ μεγάλη όμως συζήτηση με αρκετά παρακλάδια... όμως στην ιστορία αυτή όπως την έχεις ξετυλίξει(δεν κάνει να πούμε και πολλά έτσι κι αλλιώς) είναι ο φυσικός νόμος που έχει τον τελευταίο λόγο.. και όχι δεν εννοώ απλά και μόνο την επιλογή για την τελική σκηνή...
και δεν νομίζω πως αν είχαμε κανονική αυτοδικία θα είχα την ίδια γνώμη... θεωρώ οτι μια τέτοια πράξη κάνει και τελικά το κακό να θριαμβεύει, με έναν άλλο τρόπο... επίσης πιστεύω οτι μέσα στον άνθρωπο συνυπάρχει πάντα το καλό με το κακό... και αν σε ένα πράγμα μόνο έχω μάθει να μου έχω εμπιστοσύνη αυτό είναι το κριτήριο της δικαιοσύνης... οπότε προσωπικά πιστεύω ακράδαντα οτι δεν πρέπει να έχεις αμφιβολία οτι έχεις αποδώσει την ιστορία με τον καλύτερο και πιο ισορροπημένο τρόπο!

Χαίρομαι πολύ που πέτυχα την σωστή σειρά και ακόμα περισσότερο που μου την υποδεικνύεις για να συνεχίσω :)
τους Δρόμους τους τελείωσα κατά τις επτά σήμερα το απόγευμα :) καλογραμμένο, χορταστικό και ιδιαιτέρως ευχάριστο!!! με υπέροχα μηνύματα που πολύ θα ήθελα να τα μεταδώσω κάπου... και θα προπαθήσω να το κάνω, δίνοντας το αρχείο με την ιστορία σου ;) σου έχω ξαναμιλήσει για τις ανιψιές μου που βρίσκονται στην εφηβεία νομίζω.. και συγκεκριμένα για μία, την μεσαία που αγαπάει τόσο πολύ να διαβάζει...
κριτική.... πιο παλιά μπορεί, τα έκανα και αυτά :p τώρα μπορώ να σου πω μόνο ποσο πολύ τις απολαμβάνω! τις κάνω συντροφιά μου και κομμάτι μου και τις χαίρομαι για την ώρα, τίποτα άλλο :)))

το Επικίνδυνο Ταξίδι το έχω κατεβάσει κιόλας... δεν ξέρω πότε θα το διαβάσω... θα το έκανα όμως δεν θέλω να τις ξεχάσω τις άλλες και ήταν σε πολύ λίγες ώρες που την διάβασα, θέλω να τους δώσω χρόνο ακόμα... εξάλλου ακόμα επεξεργάζομαι στο νου μου τη μία κι ας έχει μεσολαβήσει η έπόμενη και πάλι γυρίζω την τελευταία κοκ...

το στην Άκρη του Κόσμου όμως δεν μπόρεσα να το κατεβάσω.. κάποιο πρόβλημα μου έβγαλε.. κοίταξε το αν θέλεις χωρίς βιασύνη να μου πεις αν το κάνει και σε σένα και αν θα γινόταν να διορθωθεί

συγγνώμη για την πολυλογία μου :)

Καλό ξημέρωμα πενούλα μου
με χαμόγελο και με έμπνευση!

flash είπε...

είδα που ήταν 'σύντομο' το Ταξίδι και...
:)))))
ατμοσφαιρικό και συγκινητικό ήταν!
ήθελα να ήξερα από πού μπορεί να μάθει κανείς τόσα τεχνικά και να γράψει κάτι τέτοιο;

πάλι το έκανα αυτό με τα δύο μηνύματα ε;
με συγχωρείς αλλά... πώς αλλιώς θα γινόταν;

:) ελπίζω να μου 'φτιάξεις' και το επόμενο
και να ολοκληρώσω σύντομα τον κύκλο!!!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ας τα πάρουμε από την αρχή.
Χαίρομαι που οι ιστορίες μου σου δημιουργούν τόσες σκέψεις και τις μοιράζεσαι μαζί μου. Επίσης χαίρομαι που σε ταξιδεύουν, και σου κρατάνε τέτοια παρέα.
Το τέλος της ιστορίας συζητήθηκε κυρίως ως προς το happy end παρά για την αυτοδικία. Καιεγώ δεν πιστεύω σε τέτοιες λύσεις αλλά καμιά φορά καθίστανται απαραίτητες. Ξέρεις στο μέρος που περιγράφω είναι η μόνη φορά που έχω δει λύκους ελεύθερους στη φύση.
Ναι, μου έχεις πει για την ανηψιά σου, είχες πει θα της έδινες τα Χρονικά τότε να διαβάσει. Της το έδωσες. Να της δώσεις το Όλοι Οι Δρόμοι, θα της αρέσει πιστεύω.
Αύριο θα φτιάξω και το Στην Άκρη Του Κόσμου, δεν ξέρω γιατί χάλασε ο σύνδεσμος αλλά θα το φτιάξω και θα μπορείς να το κατεβάσεις.
Η απάντηση στην ερώτηση πως τά έμαθα τα τεχνικά για το Ταξίδι απαντάται στην ίδια την ιστορία. Να το ψάξεις με το αστυνομικό δαιμόνιο ή να σου πω εγώ;
Δεν είναι πολυλογία, βλέπεις γράφω και εγώ τεράστια μηνύματα.
Καληνύχτα flash, όνειρα γλυκά, ή μάλλον, καλή ανάγνωση!

flash είπε...

χμμμ.. μάλλον στα είπε κάποιος φίλος ε; :)

ανυπομονώ να διορθωθεί ο σύνδεσμος (ελπίζω να μην σε παιδέψει) γιατί θα πρέπει να είναι το επόμενο που θα διαβάσω και ως τότε τί θα κάνω;; μάλλον θα πάω για γλυκά όνειρα όπως αρχικώς μου ευχήθηκες ;) μπήκα στον πειρασμό με τον Πρώτο ένορκο αλλά όχι! πρώτα η σειρά όπως την είπαμε και μετά τα άλλα...

δεν έχω κανένα άγχος, ως αύριο μπορώ μια χαρά να περιμένω! παραπάνω όμως, τσουκ! :D

Καληνύχτα πενούλα μου με όμορφα όνειρα!!!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ακριβώς! Έχω έναν πολύ καλό φίλο που είναι φαν και ξέρει τα πάντα για τα αεροπλάνα και τον εκμεταλλεύομαι!
Ο σύνδεσμος είναι εντάξει τώρα! Καλή ανάγνωση.

flash είπε...

και άλλον έναν που ξέρει τα πάντα για τα πλοία... ;) ήταν υπέροχο!!! πραγματικά νιώθω πολύ όμορφα τώρα που μόλις τελείωσα την ανάγνωση.. και νιώθω γεμάτη! με εντυπωσίασε, νομίζω οτι τεχνικά ήταν το καλύτερο από όλα όσα έχω διαβάσει! αυτό που κερδίζει πραγματικά τον σεβασμό και τον θαυμασμό είναι οτι φαίνεται να έχεις δουλέψει πολύ πάνω στην κάθε ιστορία... πραγματικά πολύ! είναι σπάνιος ο πλούτος σε γνώσεις, πληροφορία, εμπειρία αλλά έχεις και μια φαντασία σωστό χρυσωρυχείο! :).. σε αυτό το βιβλίο, ένιωθα να μετακινούμε συνέχεια από είδος σε είδος -μου άρεσε πάρα πολύ αλλά πραγματικά πάρα πολύ, είμαι βέβαιη οτι κάνεις δεν θα μπορούσε έστω για λίγο να βαρεθεί.. μια περιπέτεια αναγνωστική! σαν λούνα παρκ ήταν :D και ώρες ώρες μου θύμιζες μέσα στα πολλά τα πρώτα μου αναγνώσματα του Βερν.. τόσο το βίωσα συναρπαστικά και παραστατικά.. σαν κι εκείνον είσαι ένας γνήσιος παραμυθάς κι εσύ! αλλά εσύ δεν είσαι μόνο αυτό... χμμ τί; θα με πεις υπερβολική; μην το κάνεις γιατί θα έχεις άδικο :)
Όμορφο ξημέρωμα πενούλα!
Να γράφεις! :))))))))

Νυχτερινή Πένα είπε...

Α όχι, εκεί δεν χρειάστηκε βοηθός, είναι δική μου ειδικότητα τα πλοία!
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Δεν θα σε πω υπερβολική, απλά θα σου πω ένα θερμό ευχαριστώ.
Ο Βερν ήταν και εμένα από τους αγαπημένους μου και διάβασα πολλά βιβλία του στα πρώτα μου αναγνώσματα.
Όπως θα κατάλαβες ο κύκλος δεν έκλεισε, θα δεις και άλλα βιβλία στο μέλλον.
Τώρα; Τι θα διαβάσεις;

flash είπε...

:) δεν ξέρω ακριβώς... τί θα μου προτείνεις; εγώ έχω στο νου μου να διαβάσω τον πρώτο ένορκο.. μετά τους επτά στύλους, να πέσουν σ/κ να το απολαύσω πραγματικά απερίσπαστη γιατί νομίζω σου έχω ξαναπεί οτι περιμένω να μου αρέσουνε πολύ.. και τέλος προβλέπω να φυλάω για όσο πιο αργά τον πυροβολισμό, γιατι απλούστατα θα είναι το τελευταίο...
τα υπόλοιπα τα ξέρω από το μπλογκ :)
ξέρεις, καταλαβαίνεις τί σημαίνει αυτό τώρα, σωστά; :)))
εγώ κατάλαβα πως ο κύκλος των ιστοριών με κεντρικό ήρωα τον Μιχάλη θα έχει σίγουρα άλλη μια συνέχεια.. αλλά εγώ θέλω να έχει πολλές ακόμα! τον αγάπησα τον ήρωα, ταυτίστηκα μαζί του, δέθηκα.. θα έχει;;

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλή σειρά έχεις, δεν έχω αντίρρηση.
Ναι, ξέρω,να επιταχύνω λίγο με αυτά που γράφω για να έχει κι άλλα για διάβασμα!
Λοιπόν, θα έχει.
Σε λίγο έχουμε το προτελευταίο κομμάτι για το χρυσό και μετά την αρχή της καινούριας ιστορίας, σε δυο αναρτήσεις μάλλον, δεν θα χωράει σε μια.
Ο Μιχάλης έχει ακόμα μια περιπέτεια έτοιμη, και άλλη μια στα σκαριά οπότε δε θα σου λείψει!

Δημοσίευση σχολίου