Μια Ιστορία Έρχεται

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Ως τώρα πολλές ιστορίες έχουν δει το φως της δημοσιότητας στο ιστολόγιο. Όλες τις είχα ήδη γράψει και τις έβαζα σε συνέχειες προς ανάγνωσιν. Η ιστορία που έρχεται μόλις τελειώσει ο Χρυσός Της Χαμένης Λεγεώνας διαφέρει ως προς αυτό. Δεν την έχω γράψει ολόκληρη, ούτε καν μισή. Γράφω τώρα το πρώτο κεφάλαιο, θα δημοσιευτεί σε λίγες μέρες. Ξέρω ότι μερικοί προτιμούν τις συνέχειες ( ναι αγαπητή flash εσένα λέω! ) και επίσης ότι σε κάποιος θα άρεσε να προτείνουν εξελίξεις για την ιστορία ( έτσι δεν είναι αγαπητή velis; ). Εδώ έγκειται λοιπόν η μεγάλη διαφορά της ιστορίας που έρχεται. Μετά το πρώτο κεφάλαιο ( ή επεισόδιο αφού θα είναι κάπως σαν σήριαλ αφού θα βγαίνει σε συνέχειες ) εσείς που θα τη διαβάζετε θα γίνετε συνδημιουργοί αν θέλετε αφού θα είσαστε ελεύθεροι να κάνετε προτάσεις για την εξέλιξη της ιστορίας. Θα μπορείτε να κάνετε τις προτάσεις για κάποιον ή όλους τους χαρακτήρες στα σχόλια της κάθε ανάρτησης ή στο μέηλ williamtear@gmail.com. Για τους ντροπαλούς που δεν θέλουν να αφήσουν το όνομά τους και για όσους δεν διαθέτουν ταυτότητα στον μπλόγκερ, επιτρέπονται τα ανώνυμα σχόλια.
   Θα περιμένω τα σχόλια και τις προτάσεις σας λοιπόν στην ιστορία. Θα αρχίσουμε σύντομα.

6 σχόλια:

flash είπε...

Πενούλα μου.. με συγκίνησες
όχι που με σκέφτηκες απλώς, μα πιο πολύ
επειδή το ξέρεις οτι είμαι εδώ!! Σ'ευχαριστώ!
Ναι, σε διαβάζω και με την καρδιά μου σε απολαμβάνω!!! Έχω διαβάσει και την Συνάντηση τον Σεπτέμβρη και τον Χρυσό της Λεγεώνας τώρα.. έχεις δίκιο πως μου αρέσουν οι συνέχειες :) επειδή μου φυλάς για λίγο την αγωνία αλλά κάθε φορά την ικανοποιείς :) ίσα για να την πάς λίγο πιο πέρα.. και μετά πάλι.. είναι πολύ ωραίο γιατί είσαι πάντοτε συνεπής με τις αναρτήσεις! έτσι σε έχω εμπιστευθεί ως αναγνώστρια, δεν αγωνιώ με τρόπο που να με βαραίνει.. και κάθε φορά που βλέπω πως έχεις ανεβάσε μια συνέχεια έχω ένα υπέροχο ξεχωριστό συναίσθημα να με πλημμυρίζει, ώσπου να έρθω να διαβάσω και καθ' όλη τη διάρκεια μέχρι την επόμενη ιστορία σου... πόσες ιστορίες έχεις ανεβασει; σε πόσες συνέχειες η καθεμία; οπότε μέτρησε κι εσύ πόσα ευχαριστώ γι αυτή τη γλύκα που μου έχεις προσφέρει κάνει κι εγώ να σου πω :)))
Τόσο συνεπής είσαι και τόσο ευελικτος θεωρώ που είμαι σίγουρη πως η πρότασή σου θα πάει περίφημα! θα είναι ξεχωριστό και για εμάς και για σένα :) δεν έχουμε παρά να το δοκιμάσουμε λοιπόν, τι περιμένουμε;) Καλή αρχή να έχουμε και όμορφες εμπνεύσεις! :)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια flash και χαίρομαι που σου δίνω αυτήν την ωραία αίσθηση και την απόλαυση στο διάβασμα.
Η καινούρια ιστορία σύντομα θα περιμένει την άποψή σου.

flash είπε...

Κι εγώ σε ευχαριστώ για όλα πενούλα μου :)
ήθελα να σου πω οτι θα πρέπει αναγκαστικά να λείψω για δυο τρεις μέρες.. με την επιστροφή μου όμως εδώ θα πιάσω την πλοκή από όπου τη βρω :)
σε φιλώ, να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα!!!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Α μην ανησυχείς, δεν θα αρχίσει η ιστορία σε δύο τρεις μέρες! Να τελειώσουμε το Χρυσό πρώτα!
Θα βρεις εκεί συνέχειες να σε περιμένουν.
Φιλιά και σε περιμένουμε να επιστρέψεις.

Ανώνυμος είπε...

Παρακολουθώ το blog σου και διαβάζω τις ιστορίες σου πολύυυυυ καιρό τώρα,και η καινούρια ιδέα όπως σου έχω ξαναπεί μου φαίνεται καταπληκτική!!! Ανυπομονώ να δούμε τη νέα αυτή ιστορία!!!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Σύντομα θα δείτε το ξεκίνημα και θα μπορείτε να δώσετε γνώμες και προτάσεις.

Δημοσίευση σχολίου