Πρέπει

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Για να πάρεις όσα προσφέρει η ζωή πρέπει να έχεις δει πράγματα και καταστάσεις, πρέπει ακόμα περισσότερο να έχεις νιώσει τόσα πολλά.
   Πρέπει:
   Να έχεις κοιτάξει τα άστρα και να έχεις κατανοήσει μέσα σε ποιο μεγαλείο του σύμπαντος ζει η ανθρωπότητα.
   Να έχεις διαβάσει ένα βιβλίο και να έχεις κλάψει από συγκίνηση.
  Να έχεις ταξιδέψει όχι με πολυτέλεια σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων αλλά για να δεις άλλους ανθρώπους και άλλα έθιμα, τοπία και μνημεία.
   Να έχεις ενστερνιστεί την αναζήτηση για τη γνώση , όχι για να σε κάνει πετυχημένο επαγγελματία αλλά γιατί σε κάνει καλύτερο άνθρωπο.
   Να έχεις γευθεί την χαρά της δημιουργίας, είτε με κάτι που έγραψες, είτε με κάτι που έφτιαξες ή ζωγράφισες.
   Να έχεις αγαπήσει πλήρως και ολοκληρωτικά.
    Τότε ναι, μπορείς να πεις ότι είχες μια γεμάτη ζωή.

8 σχόλια:

flash είπε...

έχεις.. έχω :)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Πότε πρόλαβες και την είδες την ανάρτηση;
Έχεις; Χαίρομαι.

flash είπε...

Ναιιιιι έχω :)
και έχεις!
και έχουμε!
και τί ωραίος ο Ενεστώτας χρόνος :)
και τι όμορφη η διαπίστωση! :)

μερικές φορές είμαι πολλλύυυ γρήγορη!
σαν φλας ;ο)

Ανώνυμος είπε...

εχω
εχω
εχω
εχω
εχω
ΕΧΩ

Νυχτερινή Πένα είπε...

Flash όνομα και πράγμα.
Καλώς ήρθες πίσω.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Μπράβο meanan, καλό είνααι αυτό. Μακάρι να μπορούσαν όλοι να το πουν αυτό.

Ανώνυμος είπε...

to εκλεψα,το εβαλα στο facebook,ειπα οτι ειναι δικο σου!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Α ναι; Κρίμα που δεν έχω φατσοβιβλίο να το δω!

Δημοσίευση σχολίου