Τριακόσιες Αναρτήσεις

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Με την παρούσα ανάρτηση οι αναρτήσεις μου φτάνουν τον αριθμό των τριακοσίων αναρτήσεων. Όταν ξεκίνησα το ιστολόγιο δεν το περίμενα αλλά να που τις έφτασα. Σε αυτές είδαμε πολλές ιστορίες σε συνέχειες, την παρουσίαση των ολοκληρωμένων ιστοριών πολλά κείμενα για την αγαπημένη μου πριγκίπιισσα και μερικά με θέματα που με απαασχολούν.
   Σας ευχαριστώ που είσαστε εδώ και τις διαβάζετε υπόσχομαι από μεριάς μου να συνεχίσω να γράφω και να προσπαθώ για το καλύτερο.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μονο;;;;;;;;;;κατσε να δω εγω ποσες εχω......


το ΗΞΕΡΑ!!!!!!!!!!!!417!!!!!!!!
σε περασα,και ανμφιβολα οι δικες μου ειναι πιο ωραιες και ειμαι και πιο μικρη ιντερνικα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ήμουν σίγουρος ότι θα το πεις αυτό!
Οι δικές σου όμως είναι πολύ πιο μικρές, εμένα η κάθε μια συνέχεια ιστορίας θέλει κάποιο χρόνο να γραφεί.

Ανώνυμος είπε...

xa κι εμενα η καθε φωτογραφια και καθε χειροτεχνια θελει χρονο και κοπο για να φτιαχτει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ε ναι αλλά ειδικά οι φωτογραφίες είναι πολύ πιο γρήγορες από τα κείμενα. Γι' αυτό χρειάζομαι περισσότερο χρόνο για κα΄θε μου ανάρτηση.

Δημοσίευση σχολίου