Ας Σιγήσει Η Πένα

Author: Νυχτερινή Πένα /

Τι οφελούν οι λέξεις
όταν δεν μπορούν
να δώσουν αυτό που θες;
Τι καλό κάνουν
αν δεν έρχονται όταν πρέπει;

Ποιο το όφελος να μαγεύεις
τις λέξεις
αν δεν έχεις για να πεις τις σωστές
όταν κάποιος πραγματικά
τις έχει ανάγκη
και δεν είναι απλά
για να πεις μια ιστορία;

Ποια αξία έχει η πένα
αν δεν μπορεί
να εκφράσει αυτό που είναι ανάγκη;
Μήπως τότε καλύτερα να σιωπήσει;

Ας σιωπήσει λοιπόν η πένα,
ας σπάσει το φτερό,
ας χυθεί το μελάνι
και ας έρθει η σιωπή
την πένα να σιγήσει.

Ναι ας πάψει η πένα.
ας σιγήσει!
Και ίσως καλύτερα
το δάκρυ να μιλήσει.

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΘΕς ΝΑ ΠΕΙς ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ Ή ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ;;;;;;;ΓΙΝΕ ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ!!!!!!

Mairaki είπε...

όποιο κι αν είναι το νόημα....το βρήκα εξαιρετικά γραμμένο....άρα η Πένα... έχει να πει πολλά ακόμη....

Νυχτερινή Πένα είπε...

Meanan! Γίνεται να μην ξαναγράψω; Απλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι μερικες φορές οι λέξεις δεν αρκούν. Και τότε σιγεί η πένα.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ναι έχει πολλά να πει η Πένα.

Ανώνυμος είπε...

εχεις 100 αναγνωστες.Μ Π Ρ Α Β Ο ! ! ! !

next_day είπε...

ίσως κάποιες φορές η σιωπή τα λέει καλύτερα καλέ μου φίλε...
όμως μήπως τελικά κάποιοι έχουν (έχουμε) ανάγκη και μερικά λόγια..
ο συνδιασμός ίσως είναι ο καλύτερος...
κι ας μην είναι όμορφα ντυμένα τα λόγια... ας είναι ντυμένα με την ομορφιά της αλήθειας!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ meanan, μόλις γίνανε εκατό.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλή μου next day, η σιωπή δεν είναι ο τρόπος που θα διάλεγα εγώ αλλά μερικές φορές δεν έχω τις λέξεις που χρειάζονται για να βοηθήσω και αυτό πονάει.

Venus on fire είπε...

Για μια στιγμή ανησύχησα διαβάζοντας τον τίτλο σου. Τα σχόλια σου όμως με καθησύχασαν.
Φυσικά και έχεις πολλά να γράψεις και να πεις,όποτε νοιώσεις εσύ πως πρέπει να το κάνεις.
Υπέροχο κείμενο.
Καλή σου μέρα.

Unknown είπε...

Υπάρχουν στιγμές που η σιωπή είναι χιλιάδες λέξεις σε μία : Έγνοια.

Υπέροχο!!

Καλημέρα Πένα μου

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλημέρα Venus, δεν θα σταματήσω να γράφω, απλά χθες η πριγκίπισσά μου δεν ήταν καλά και όσο και αν προσπαθούσα δεν ήμουν σε θέση να την κάνω να νιώσει έστω και λίγο καλύτερα και έτσι προέκυψε το ποίημα.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλημέρα meggie! Απλά αυτή η σιωπή πονάει και στενοχωριέμαι για την πριγκίπισσά μου, θέλω να είναι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Αρχικά, ομολογώ πως κι εγώ θορυβήθηκα με τον τίτλο και το περιεχόμενο του ποιήματος. Ακόμα δεν άρχισα να παρακολουθώ το blog σου, αναρωτιόμουν, και θα σταματούσες να γράφεις;
Ευτυχώς, όμως, οι ανησυχίες μου διασκεδάστηκαν όταν διάβασα τα σχόλια. Εύχομαι η πριγκίπισσά σου να είναι ήδη και πάλι καλά και να είναι έτσι για πάντα. Ήδη, το ότι έχει έναν άνθρωπο σαν κι εσένα στο πλευρό της, την καθιστά πολύ τυχερή!
Μακάρι όλοι οι άντρες του κόσμου να σκέφτονταν/φέρονταν έτσι! Γιατί όλες οι γυναίκες πριγκίπισσες είμαστε κι έτσι μας αξίζει να μας φέρονται!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Α μην ανησυχείς my Lady, δεν θα σταματήσω να γράφω απλά ήταν άλλο θέμα που σιώπησε για λίγο την πένα όπως πολύ σωστά κατάλαβες.
Καλώς ήρθες στο ιστολόγιό μου λοιπόν και καλή ανάγνωση.

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Είμαι σίγουρη πως υπάρχει ΚΑΙ ΑΛΛΗ οπτική!
Είμαι σίγουρη οτι ΜΠΟΡΕΙΣ να τη δεις.
Είμαι σίγουρη οτι τούτη η Σιωπή δεν θα δώσει Λύση, αυτήν που αν ανοίξει ΔΡΟΜΟ στο λευκό χαρτί, θα δώσει η Πένα!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ για την πίστη σου στην πένα, Ρεγγίνα. Να είσαι καλά.

Creep είπε...

Για μία στιγμή φοβήθηκα πως μας άφηνες.
Πανέμορφο, μετά από καιρό να εξομολογηθώ που έχω να σε επισκεφτώ.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Όχι, δεν σας αφήνω.
Απλά ήμουν σε μια κατάσταση θλίψης.

Δημοσίευση σχολίου