Από Το Φως Στο Σκοτάδι

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Μέσα στα τόσα χρόνια από τότε που διάβασα την πτώση των πρωτοπλάστων και την εκδίωξή τους από τον Παράδεισο πάντα μπορούσα να καταλάβω την απόγνωσή τους. Έχω υπόψιν μου το Χαμένο Παράδεισο του Μίλτον όπως και τα αγιογραφικά και λειτουργικά κείμενα που μιλούν για το γεγονός. Σε όλα αυτά αποτυπώνεται η απελπισία των πρωτοπλάστων που εξορίστηκαν και το καταλάβαινα, ήταν λογικό. 
   Αλλά απόψε το ένιωσα, αισθάνθηκα ακριβώς όπως θα έπρεπε να ένιωσε και ο Αδάμ έξω από τον παράδεισο με το Χερουβίμ να του φράζει την είσοδο με την πύρινη ρομφαία. Απελπισία, θλίψη, οδύνη. Και πολλά καυτά δάκρυα.
   Δεν έχασα τον παράδεισο, ή για να το θέσω πιο σωστά δεν έχασα τον παράδεισο στον οποίο ελπίζω ότι θα καταλήξει μια μέρα η ψυχή μου. Έχασα όμως τον παράδεισο που είχα εδώ στην γη τους τελευταίους μήνες. Έχασα την πριγκίπισσά μου.
   Και αν σαν τον Αδάμ δεν έχασα οριστικά και αμετάκλητα αυτό που είχα, και διαθέτω ακόμα την δυνατότητα να παλέψω για να το κερδίσω και πάλι, δεν το κάνει λιγότερο δύσκολο. Ούτε και πονάω λιγότερο γι' αυτό.Πονάω πολύ και αυτό που κάνει τον πόνο να γιγαντώνεται είναι η γνώση ότι εγώ φταίω, και δεν έφερα μόνο πάνω μου τον πόνο και την απώλεια αλλά και σε' κεινη που είναι τόσο ξεχωριστή και πολύτιμη. 
   Δεν μπορώ να αντέξω τόσο πόνο. δεν μπορώ να στεγνώσω τα δάκρυά μου και ακόμα χειρότερα τα δικά της.Δεν έχω που να πάω και που να στραφώ, είμαι μόνος, έξω από έναν χαμένο παράδεισο, έκπτωτος από το φως και καταδικασμένος στο σκοτάδι.

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν αντιλαμβανομαι τι συμβαινει,στειλε μηνυμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ξαναρθα-παγκοσμια μερα ποιησης σημερα........

next_day είπε...

κρατάω μια κουβέντα σου...
"διαθέτω ακόμα την δυνατότητα να παλέψω για να το κερδίσω και πάλι"...
αυτό και μόνο θα έπρεπε να σου δίνει δύναμη.. να έχεις το κουράγιο να βγείς απο το σκοτάδι και να παλέψεις στο φώς!
Να φωτίζεται η μορφή σου!
Υπομονή καλέ μου!

Φιλί Διαμαντένιο!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Έχεις απορίες meanan; Καλά θα σου δώσω τη μετάφραση!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ναι ε; Δεν το ήξερα! Θα γράψω ένα ποίημα τότε.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλό μου κοριτσάκι με τις μπούκλες έχω τη δεύτερη ευκαιρία μου αλλά δεν παύω να λυπάμαι που τη στενοχώρησα, είχα πει δεν θα το κάνω ποτέ.

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Καλέ μου!
Και γω σου έγραφα στο σχόλιο λίγο πριν για εκείνη..
Δεν ξέρω τι έγινε.
Δεν ξέρω πόσο οριστικό είναι.
Κι ο Αδάμ έχει ακόμη την ευκαιρία του. Δεν είναι αμετάκλητη η απώλεια.
Πιστεύω οτι τίποτα δεν είναι οριστικά χαμένο, συχνά κι όταν νομίζουμε οτι έχει χαθεί..!
Είμαι σίγουρη- σ "έβλεπα" να κινείσαι τόσο αποκλειστικά προσανατολισμένος προς Εκείνη. Έβλεπα και Αγώνα και Αγωνία και Αφοσίωση. Πιστεύω οτι τα έβλεπε κι εκείνη.
Δεν ξέρω γιατί υπήρχε τόση διάχυτη Αγωνία.
Αν πρέπει να ξανάρθει θα ξανάρθει!!

Τη Συμπαράστασή μου!(υπογραμμισμένο)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ για την συμπαράσταση Ρεγγίνα.
Εντάξει βελτιώθηκε η κατάσταση αλλά πρέπει να παλέψω για την πριγκίπισσά μου. Δεν μπορώ να τη χάσω.

TurTLE είπε...

Καλέ μου φίλε, μην απελπίζεσαι, όλα θα πάνε καλά.. Έχεις το κουράγιο και την ψυχική δύναμη για να παλέψεις,γιατί ο εσωτερικός σου κόσμος είναι γεμάτος..Μην το βάζεις κάτω..Ότι δεν μας σκοτώνει μας κάνει πιο δυνατούς..

Ε καλέ μου; :-)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Έχεις δίκιο σε αυτά που λες Γιασεμένια, απλά χρειάχεται μεγάλη δύναμη μερικές φορές.

anastasia είπε...

καλέ μου Γουίλ, πόσο μου έχεις λείψει! με θυμάσαι άραγε;

υπομονή, τίποτα δεν είναι οριστικό. κανέ λοιπόν κουράγιο και παλέψέ το. έχεις δείξει πως έχεις τη δύναμη να διεκδικήσεις την αγάπη και την ευτυχία που -και με το παραπάνω- σου αξίζουν.

τα φιλιά μου

Νυχτερινή Πένα είπε...

Αναστασία! Σε χάσαμε τόσο καιρό από το φόρουμ και ξαφνικά σε βρίσκω στο ιστολόγιό μου! Και να φανταστείς ότι χθες που είδα ότι απέκτησα μια νέα αναγνώστρια αναρωτήθηκα αν είσαι εσύ. Χαίρομαι που σε βλέπω.
Έχεις φυσικά δίκιο και δεν παύω να προσπαθώ να κερδίσω την πριγκίπισσά μου.
Καλώς ήρθες.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ίσως έχεις δίκιο.
Καλό σου απόγευμα και καλώς ήρθες.

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Νυχτερινή Πένα μου,
Ποιά είναι τόσο σκληρή να αντισταθεί σε τόση Αφοσίωση που της έχεις!
Αισθάνομαι την ανάγκη να της πω από εδώ να εκτιμήσει Αυτό και να είναι μαζί σου συγκαταβατική.

Καλημέρα σου

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλημέρα Ρεγγίνα, δεν είναι σκληρή, όχι περισσότερο από όσο θα έπρεπε. Ευτυχώς τίποτα δεν χάθηκε.

anastasia είπε...

είδες πόσο μικρή είναι η μπλογκόσφαιρα φίλε μου; ελπίζω θα τα λέμε πιο συχνά από δω και πέρα

κρατάω το "τίποτα δεν χάθηκε" και εύχομαι όλα πλέον να πηγαίνουν καλά

Νυχτερινή Πένα είπε...

Όπως και ο κόσμος! Χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω Αναστασία! Δεν ήξερα ότι έχεις ιστολόγιο, θα έρθω να σε διαβάσω.
Τίποτα δεν χάθηκε και πράγματι όλα πηγαίναουν καλά τώρα.
Καλημέρα και καλό τριήμερο.

Δημοσίευση σχολίου