Το Τηλεφώνημά Σου

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Κάθε φορά που μιλάμε στο τηλέφωνο και κλείνουμε νιώθω το ίδιο, θέλω να σε ξαναπάρω, να σε ακούσω πάλι. Δεν έχει σημασία αν μιλήσαμε μερικά λεπτά ή ολόκληρες ώρες, εγώ θέλω να σε ακούσω ξανά. Δεν χορταίνω τη φωνή σου, είναι για’ μένα προσωποποιημένη η μελωδία της ευτυχίας.
   Κάθε φορά που σε παίρνω τηλέφωνο θυμάμαι την πρώτη φορά που σε άκουσα, την πρώτη φορά που μου είπες « σ’ αγαπώ » το γέλιο σου και τα πειράγματά σου όταν μαγεύομαι από τη φωνή σου και ξεχνώ να μιλήσω.
   Καμιά φορά σκέφτομαι σε πόσο μεγάλη μοναξιά θα με άφηνες αν έφευγες από κοντά μου και κυριεύομαι από έναν πρωτόγνωρο αλλόκοτο φόβο, και τότε το μόνο που μπορεί να με θεραπεύσει είναι η φωνή σου.
    Και τώρα μόλις κλείσαμε και ακόμα κρατώ το τηλέφωνο στα χέρια μου, Θέλω τόσο πολύ να σε ξαναπάρω αλλά ξέρω ότι θα μιλήσουμε πάλι και κάνω υπομονή ως εκείνη την ώρα που θα μιλήσουμε πριν να έρθει ο ύπνος να σε αγκαλιάσει γλυκά για τη νύχτα.

13 σχόλια:

Αρετή είπε...

Είσαι υπέροχος! Τέτοια τρυφερότητα που έχεις! Σε διαβάζω και μου αρέσουν πολύ οι ιστορίες σου. Εχεις να προτείνεις κάποιο βιβλίο με παραμυθένιες ιστορίες όπως οι δικές σου που να σου αρέσει για να διαβάσω; Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων και σορυ που δεν έχω μπλογκ και σου γράφω έτσι.

Ανώνυμος είπε...

ΤΩΡΑ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ.....ΓΙΑΤΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΡΑΤΑΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦ. ΕΝΩ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ!!!!!!!!!!!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Αρετή ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, είμαι τρυφερός γιατί πρόκειται για την κοπέλα που είναι το άλλο μου μισό.
Όσο για το ότι δεν έχεις μπλογκ δεν πειράζει, και άλλοι που μου γράφουν σχόλια, δεν έχουν, δεν είναι δα και υποχρεωτικό!
Χαίρομαι που σου αρέσουν οι ιστορίες μου, δεν ξέρω ποιες έχεις διαβάσει αλλά κάτω δεξιά έχω μερικές ολοκληρωμένες που μπορείς να διαβάσεις.
Πες μου ποιες ιστορίες σου αρέσανε πιο πολύ να σου προτείνω ανάλογα βιβλία.

Νυχτερινή Πένα είπε...

meanan είδες τι μαθαίνεις;

Αρετή είπε...

Μου αρεσαν πολύ τα χρονικά της Εσπέρια και οι ταξιδιώτες των κόσμων.
Ηθελα να διαβάσω λίγο φαντασίας αλλά να μην εχουν δυσάρεστο τέλος και να είναι πολύ σκοτεινά. Μου αρέσει στις ιστορίες σου που τελειώνουν πάντα όμορφα.
Κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Έχω και δυο πιο μικρές ιστορίες σε τρία μέρη, την Κατάρα του Ζαγκάρθους ( θα τη βρεις τον Ιούνιο του 2011 ) και την Σέριλ ( θα τη βρεις στον Μάιο του 2012 ), που θα σου αρέσουν. Θα σκεφθώ να σου πω και βιβλία φαντασίας.

Αρετή είπε...

Σε ευχαριστώ!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Παρακαλώ Αρετή, και καλώς ήρθες στο μπλογκ μου.

Hopeless Romantic είπε...

Όντως, η φωνή είναι ένα από τα ανθρώπινα γνωρίσματα που μας προκαλούν ερωτισμό. Ίσως, επειδή βγαίνει από τα βάθη της ψυχής ενός ατόμου που συχνά λατρεύουμε, ενός ατόμου που με τα λόγια του ομορφαίνει τις λέξεις και απαλύνει τους ήχους. Ίσως γι'αυτό. Ίσως να έχουμε όλοι μας μια χαρακτηριστική μελωδία "αποθηκευμένη" στη μνήμη μας γιατί μας φέρνει τον έρωτα. Όπως εξάλλου και οι κινήσεις του άλλου, το βλέμμα του, το χαμόγελό του, όλα, ένα προς ένα, είναι μοναδικά και αναντικατάστατα.
Όμορφα όσα λες!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Αργω μερικες φορες να περασω απο το μπλοκοσπιτο σου αλλα δεν ξεχνω να ερθω για να μαθω νεα σου.Να εισαι παντα καλα και καλο υπολοιπο εβδομαδας!!Παντα οι αναρτησεις σου εξαιρετικες με το δυνατο λογο σου!!!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο Hopeless Romantic, η φωνή είναι ένα από τα στοιχεία που μπορούν να έχουν ερωτική βαρύτητα, πόσο δε από έναν άνθρωπο που τόσο πού αγαπάμε.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς φίλε μου, και ευχαριστώ που μας χαρίζεις γέλιο με τα ανέκδοτά σου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Εγω σ ευχαριστω.

Δημοσίευση σχολίου