Ημερολόγιο Συγγραφέα 4

Author: Νυχτερινή Πένα /


Κάθε μέρα είμαι πλήρως απασχολημένος συγγραφικά (είμαι και εργασιακά αλλά αυτό δεν μας απασχολεί εδώ) με τόσα πολλά να διεκδικούν μερίδιο του χρόνου μου. Από έργα έχω ακόμα τον Πολικό Σταθμό και τη μετάφρασή του, το δοκίμιο πάνω στα έργα μου αλλά και το νέο μυθιστόρημα που το άρχισα το Πάσχα όπως είχα πει.
Ταυτόχρονα έχω ξεκινήσει και τα βήματα για την έκδοση, τη διαδικασία για το εξώφυλλο, Ελληνικά και Αγγλικά αλλά και την μετάφραση στα Αγγλικά και το δίκτυο διανομής. Ταυτόχρονα ξεκίνησα να στήσω και μια σελίδα για τη σειρά των βιβλίων μου. Δεν είναι περίεργο που πέφτω ξερός για ύπνο κάθε βράδυ ε;
Αλλά και ευτυχέστατος!

4 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Αγαπητέ φίλε, το σημαντικό είναι ότι δημιουργείς! Αυτό μετράει. Και σαν έρχεται η ώρα του ύπνου νιώθεις γεμάτος! Νιώθεις πλήρης. Και αυτό είναι ένα συναίσθημα που δεν βρίσκεται εύκολα. Είναι υπέροχο.
Χαίρομαι ειλικρινά αυτό που κάνεις και αποτελείς πηγή έμπνευσης.
Καλή βδομάδα.

ΑΚΑΜΑΣ είπε...

Χαίρομαι που είσαι δημιουργικός

Νυχτερινή Πένα είπε...

Φίλε μου Γιάννη, είναι αλήθεια ότι είναι μοναδικό συναίσθημα το ξέρεις και εσύ πολύ καλά με τις πολλές δημιουργίες σου. Το εύχομαι όχι μόνο σε εσένα αλλά και σε όλους όσους με διαβάζουν.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ φίλε μου Ακάμαντα και εύχομαι να είσαι και εσύ ευτυχής και πλήρης.

Δημοσίευση σχολίου