Νυχτερινή Πένα Ετών Δώδεκα

Author: Νυχτερινή Πένα /

Ναι γίνανε δώδεκα χρόνια, ποιος θα το φανταζόταν; Έχω μια ανιψιά μόλις μερικούς μήνες πιο μεγάλη. Είναι τόσα πολλά αυτά που περάσανε σε αυτά τα χρόνια. Πριν δώδεκα χρόνια σαν σήμερα ξεκίνησα δειλά - δειλά να κάνω τα πρώτα μου βήματα στον χώρο των ιστολογίων. Είχα πολλά να μάθω τεχνικά και μη.

Τώρα έχω ένα ιστολόγιο σε ηλικία παιδιού στο γυμνάσιο και έχω μάθει πολλά όχι μόνο για την τεχνολογία αλλά και – κυρίως – για τους ανθρώπους. Γνώρισα τόσους πολλούς μέσα σε αυτά χρόνια, εύχομαι να γνωρίσω και άλλους ακόμα. Έγραψα πολύ, αυτός ήταν και ο λόγος που το ξεκίνησα. Σκέψεις, απόψεις, βιβλιοκριτικές, πράγματα μικρά για να εκδοθούν βρήκαν εδώ τη στέγη τους. Ακόμα ιστορίες σε συνέχειες αλλά και ολοκληρωμένες για όποιον θέλει να τις κατεβάσει. Τέλος μοιράστηκα τα νέα μου σαν συγγραφέας και την χαρά μου φτάνοντας στην έκδοση (κάτι για το οποίο θα μιλήσουμε πάλι σύντομα).

Και σε όλα αυτά είχα όλους εσάς να με συντροφεύετε. Χαίρομαι που σας γνώρισα όλους εκεί έξω, είναι ένα πολύ όμορφο συναίσθημα να ξέρεις την ώρα που γράφεις ότι κάποιος εκεί έξω σε διαβάζει. Σας ευχαριστώ που μου το δίνετε αυτό. 

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Αγαπητέ μου φίλε. Είμαι από εκείνους που είχαν τη χαρά να σε γνωρίσουν μέσα από αυτό εδώ σου το μπλογκ αλλά και μέσα από τα βιβλία σου και τα γραπτά σου.
Να σου ευχηθώ ολόψυχα κάθε τι καλό για τη συνέχεια. Το δικτυακό σου σπίτι έχει προσφέρει πάρα πολλά σε εμάς του φίλους και ακόλουθούς σου. Και θα συνεχίσει να το κάνει.
Έχεις την ευχή και την εκτίμησή μου.
Χρόνια Πολλά.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Φίλε μου σε ευχαριστώ θερμά για τα τόσο καλά σου λόγια. Το γράψιμο για μένα είναι τρόπος ζωής και το να μπορώ να μοιράζομαι αυτά που γράφω, τις ιστορίες που έχω να πω, είναι μια μεγάλη απόλαυση.

Δημοσίευση σχολίου