Ημερολόγιο Συγγραφέα 3

Author: Νυχτερινή Πένα /

Πέρασε σχεδόν το 80% του χρόνου και κοιτάζοντας πίσω μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος από τα όσα έχω κάνει μέσα στη χρονιά. Από τους στόχους που είχα θέσει μέσα στη χρονιά ολοκληρώθηκαν όλοι, ή σχεδόν όλοι. Αυτοί ήταν οι στόχοι που είχα θέσει:

1. Την επιμέλεια του δεύτερου βιβλίου των Χρονικών της Έρεμορ στα Ελληνικά για έκδοση (την ολοκλήρωσα και εκδόθηκε και θα μιλήσω για το θέμα αυτό σε επόμενη ανάρτηση).

2. Την επιμέλεια του πρώτου βιβλίου στα Αγγλικά για να το εκδώσω (έχει γίνει αλλά ακόμα δεν προχώρησα στην έκδοση).

3. Τη συγγραφή του έβδομου βιβλίου (ολοκληρώθηκε).

4. Την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου των ιστοριών που ξεκίνησα με τις αποστολές διάσωσης και την έκδοση (αποφάσισα να τις ανεβάσω στο ίντερνετ και όχι να πάω για έκδοση).

5. Την μετάφραση της ως άνω σειράς στα Αγγλικά και την έκδοση (ως άνω).

6. Μια μελέτη για τα Ελληνικά νομίσματα (ολοκληρώθηκε).

7. Την Επιχείρηση Προμηθέας, μια περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας που θα δημοσιευθεί και εδώ (ολοκληρώθηκε και δημοσιεύθηκε εδώ).

8. Μια σειρά ποιητικών έργων (γράφτηκαν πολλά).

9. Μια δεύτερη σειρά, δράσης αυτή, στην οποία έχω ήδη κάποιες περιπέτειες (ετοιμάζεται για έκδοση η Επιχείρηση Ιωνία).

Και τώρα τι; Τι θα γράψω τώρα; Αυτό είναι που θέλω να συζητήσω μαζί σας στην επόμενη ανάρτηση.

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Σε θαυμάζω! Ειλικρινά. Στο έχω ξαναπεί ότι σε θαυμάζω για το έργο και τη δημιουργικότητά σου. Δεν το συναντάς εύκολα. Την Επιχείρηση Προμηθέας, τη διάβασα στο wattpad αν εννοούμε την ίδια. Με χαρά περιμένω και τα άλλα.
Και φυσικά περιμένω ενημέρωση τι έχεις κατά νου.
Καλησπέρα φίλε μου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Φίλε μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, εσύ είσαι δημιουργικός σε παραπάνω από μια τέχνες, εγώ έχω το γράψιμο για να δίνω όλες τις δυνάμεις μου και γράφω όλα αυτά.
Ναι, είναι η ίδια ιστορία η Επιχείρηση Προμηθέας, την είχα ανεβάσει και εδώ και εκεί.
Σύντομα οι σκέψεις μου για τα επόμενα έργα.

Δημοσίευση σχολίου