Ημερολόγιο Συγγραφέα 2

Author: Νυχτερινή Πένα /

Φτάσαμε στο τέλος του Απριλίου, αυτό σημαίνει ότι πέρασε πλέον το ένα τρίτο του έτους. Δεν με απασχολούν σκέψεις για το πέρασμα του χρόνου και το ότι γερνάω και άλλα τέτοια. Το μόνο που με απασχολεί σχετικά με το χρόνο είναι η πρόοδος μέσα σε αυτόν των έργων μου.

Έτσι φτάνοντας στο σημείο αυτό, είπα να κάνω μια ανασκόπηση και να δω πως τα πάω με τους συγγραφικούς μου στόχους, αυτούς που έθεσα στην αρχή της χρονιάς αυτής.

Οι στόχοι μου είναι οι εξής:                           

1. Μια περιπέτεια φαντασίας που θα μας μεταφέρει στην Έρεμορ και πάλι συνεχίζοντας τα Χρονικά. Γράφετε ήδη και έχει φτάσει στη μέση περίπου.

2. Μια περιπέτεια δράσης που θέλω να δημοσιεύσω σε συνέχειες. Αυτό άλλαξε σε μια περιπέτεια συνέχεια της Επιχείρησης Ιωνία που την ξεκίνησα τώρα το Πάσχα.

3. Την μετάφραση της ως άνω ιδέας.

4. Μια δικαστική περιπέτεια που θα ξεκινήσει από μια αγωγή σεξουαλικής παρενόχλησης και θα εξελιχθεί σε αδυσώπητη μάχη.

5. Την επιμέλεια του τρίτου βιβλίου των Χρονικών για να πάει για έκδοση. Είναι έτοιμο και πρέπει να επιλεγεί ο τίτλος για να γίνει το εξώφυλλο.

6. Την επιμέλεια της Επιχείρησης Ιωνία για να εκδοθεί. Εκδόθηκε, ανάρτηση περί αυτού προσεχώς.

7. Την επιμέλεια του πρώτου βιβλίου των Χρονικών στα Αγγλικά.

8. Ένα ιστορικό μυθιστόρημα εποχής. Εδώ υπάρχει και η σκέψη για ένα μυθιστόρημα πάνω στην Μικρασιατική Καταστροφή ένεκα των 100 ετών αλλά μου λένε γενικά ότι δεν είναι κάτι που θα πιάσει. Σχεδιάστηκε μια πλοκή για το 1922 πάντως.

9. Να δοκιμάσω κάτι καινούριο γράφοντας ένα βιβλιοπαιχνίδι.

10. Μια μελέτη για τα ευρώ, ένεκα των 20 ετών, και να ολοκληρώσω τα περί νομισμάτων.

11. Μερικά Ποιητικά Έργα (γράφτηκαν ήδη κάποια).

Αυτή είναι η πρόοδος μου, λοιπόν. Αρκετά σταμάτησα, πάω να γράψω! 

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Το ότι σε θαυμάζω, το έχω πει και εκφράσει πολλές φορές. Μία ακόμα λοιπόν. Πραγματικά σε θαυμάζω φίλε μου.
Καλή Πρωτομαγιά.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλό μήνα φίλε μου. Σε ευχαριστώ πολύ, είναι όπως ξέρεις το πάθος μου η συγγραφή οπότε τι πιο λογικό από το να ασχολούμαι έτσι σε αυτό το βαθμό και την ένταση;

Δημοσίευση σχολίου