Τι Κάνει Τη Ζωή Σου Να Αξίζει Να Τη Ζεις;

Author: Νυχτερινή Πένα /

Αυτή την ερώτηση δεν την έκανα εγώ, μου την υπέβαλλε ένας αναγνώστης πριν λίγο καιρό και ήρθε η ώρα να την απαντήσω. Πρέπει να πω ότι δεν είναι κάτι στο οποίο είχα αφιερώσει ποτέ ιδιαίτερη σκέψη, ίσως γιατί πάντα μου άρεσε όπως είχα διαμορφώσει την ζωή μου. Εργάστηκα πάντα σε δουλειά που ήθελα δεν έζησα σε συνθήκες που δεν ήθελα, παρά μόνο σε λίγες περιπτώσεις και αυτές ήταν κυρίως ασθένειες. Επίσης πρέπει να πω ότι δεν έχω ιδιαίτερη κλίση στην φιλοσοφία και μην περιμένετε κάποια φιλοσοφική ανάλυση ή μεγάλη σοφία.

Η απάντηση είναι απλή τώρα που το σκέφτομαι. Αυτό που κάνει τη ζωή μου άξια να τη ζω και να την απολαμβάνω είναι αυτά τα πράγματα που περιμένω την ώρα να ασχοληθώ μετά από μια κουραστική μέρα, με το γράψιμο και το διάβασμα, με μια καλή παρτίδα σκάκι και λίγη μουσική.

Τίποτα δεν θα με ξεκουράσει περισσότερο μετά από μια κοπιαστική μέρα από το καθίσω να γράψω με τη συνοδεία λίγης μουσικής και με μια κούπα ζεστή σοκολάτα, ή χυμό το καλοκαίρι. Ένα βραδάκι είναι ευχάριστο και ιδανικό με μια καλή παρτίδα σκάκι και ένα βιβλίο.

Απλά πράγματα που με κρατούν ευτυχισμένο και κάνουν τη ζωή μου να αξίζει. 

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Φίλε μου αγαπητέ, έχοντας βρει τη γαλήνη, το μέτρο και τη χαρά στο γράψιμο, εγώ δεν έχω παρά να σού ευχηθώ το καλύτερο και όμορφες εμπειρίες έμπνευσης.
Καλή βδομάδα.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ καλέ μου φίλε. Είναι αλήθεια ότι έχω βρει αυτό που ζητώ και είναι πολύ απλά τα πράγματα που μου το δίνουν. Εύχομαι μια καλή εβδομάδα και σε εσένα.

Δημοσίευση σχολίου