Στην Πριγκίπισσά Μου

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο μιλάμε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, έχουμε πολλά να πούμε αφού μοιραζόμαστε τα πάντα και δεν έχουμε μυστικά. Και εκείνες τις ώρες που στην ησυχία της νύχτα μιλάμε λίγο πριν ο ύπνος μας ταξιδέψει στα βασίλεια του Μορφέα, με ρωτάς πολλές φορές τι σκέφτομαι όταν είμαι για λίγο σιωπηλός και τότε σου λέω εσένα και δείχνεις να απορείς τι σκέφτομαι.
   Ω είναι τόσα πολλά αυτά που μπορώ να σκεφθώ και αφορούν εσένα, αυτά που σκέφτομαι. Δεν είναι μόνο το πόσο σε αγαπώ, ούτε το πόσο λατρεύω να ακούω την γλυκιά φωνή σου ή το χαρούμενο γέλιο σου. Είναι πολλά περισότερα, τόσο πολλά που μερικές φορές δυσκολεύομαι να τα εκφράσω.
   Με έχεις βοηθήσει με κάθε τρόπο σχεδόν που μπορεί να το κάνει άνθρωπος. Με στήριξες σε δύσκολες ώρες, με βοήθησες να σταθώ όρθιος όταν κάποια φορτία απειλούσαν να αποδειχθούν πολύ βαριά για να τα σηκώσω μόνος μου, με εμψύχωσες σε στιγμές λύπης και στενοχώριας που έδειχναν ανυπέρβλητες και μου έδωσες από το θάρρος της γενναίας σου ψυχής όταν το δικό μου δεν ήταν αρκετό. Με έκανες πιο ανθρώπινο, με δίδαξες τη συμπόνοια και την ανοχή απέναντι σους άλλους.
   Με έκανες ακόμα να αισθανθώ τρυφερότητα που καμία γυναίκα πριν από' σενα δεν είχε καταφέρει να με κάνει να νιώσω και μια αγάπη πολύ πιο έντονη από κάθε άλλη. Μια αγάπη που με έκανε να ανοίξω σε εσένα την καρδιά μου και να σε αφήσω να αγγίξεις μυστικά καλά κρυμμένα από όλους. Και ταυτόχρονα με κράτησες αληθινό, η αγάπη σου με βοηθάει να βλέπω τις ανθρώπινες σχέσεις στη σωστή τους διάσταση.
   Άφησα για τελευταίο κάτι πολύ σημαντικό. Με εμπνέεις, το γράψιμο αποτελεί μέρος του είναι μου και εσύ σε αυτό το τόσο σημαντικό κομμάτι μου ήρθες να προσθέσεις έμπνευση. Και δεν αναφέρομαι μόνο στο γεγονός ότι αποτελείς θαυμάσια σύμβουλο που μπορώ να εμπιστεύομαι τη γνώμη της αλλά κυρίως στο ότι με εμνέεις, η ομορφιά σου, σωματική και ψυχική, η γλυκιά φωνή σου, η θαλπωρή των αισθημάτων μου για' σενα, είναι όλα πηγή έμνευσης για κείμενα και ποιήματα, ιστορίες και μυθιστορήματα.
Όταν μιλάμε πολλές φορές συνειδητοποιώ αυτά που μόλις έγραψα και τότε είναι που για λίγο σωπαίνω και με ρωτάς αγαπημένη μου πριγκίπισσα, κυρα των ονείρων μου και μούσα μου.

10 σχόλια:

Καπετάνισσα είπε...

............

Την αγάπη μου ..... να είστε πάντα έτσι....

Νυχτερινή Πένα είπε...

Μακάρι να είμαστε έτσι και ακόμα πιο καλά. Χαιρετισμούς στον Καπετάνιο.

Ανώνυμος είπε...

ενταξει παλι δεν εγραψες για μενα,εγω ομως που ειμαι μεγαλη καρδια θα σου στειλω το θριλερακι που ειχα προτεινει πριν λιγες μερες.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Α ναι; Μπράβο meanan! Άντε θα σου βρω και' γω κάτι.

Venus on fire είπε...

Αυτό είναι αγάπη. Να μην πρέπει να κρύβεσαι και να δηλώνει απερίφραστα όσα νοιώθεις.
Για ακόμα μια φορά πολλά μπράβο Νυχτερινή Πένα.
Σε σένα και στην πριγκίπησα σοθ για όσα σου χαρίζει.
Καλή σου μέρα.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλή σου μέρα και' σενα Venus. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Skouliki είπε...

εχω την εντυπωση (μπορει να ειμαι εκτος θεματος βεβαια ) οτι μιλας ετσι για την κορη σου (δεν ξερω αν εχεις) απλα ετσι μου θυμισε η γραφη σου

Νυχτερινή Πένα είπε...

Είσαι λίγο εκτός θέματος σκουλήκι αλλά δεν πειράζει.

Ναταλία είπε...

Πανέμορφο..

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστω Ναταλία, να είσαι καλα,

Δημοσίευση σχολίου