Ανθρώπινος Οχετός

Author: Νυχτερινή Πένα /

Είναι Τρίτη και αυτό σημαίνει ότι έχω πάει σε ραντεβού με πελάτες και επιστρέφω στο γραφείο. Για να το κάνω αυτό χρησιμοποιώ ταξί. Ενώ περιμένω με βλέπει ένας στο απέναντι ρεύμα, κάνει αναστροφή επί τόπου και έρχεται να με πάρει. Μπαίνω μέσα και ξεκινάει ενώ λέει:

-Και τη μάνα σου επαγγελματικά τη γαμάω.

Με αντιλαμβάνεται ότι έχω μείνει άναυδος και μου λέει:

-Μου είπε αυτός που ερχόταν πίσω μου «είσαι και επαγγελματίας» που έκανα αναστροφή γι’ αυτό και του απάντησα.

Σημειωτέο ότι η αναστροφή είναι παράνομη έτσι; Το ξέρω ακόμα και εγώ που δεν οδηγώ, πόσο δε σε δρόμο αυξημένης κυκλοφορίας. Πριν προλάβω να πω όμως τίποτα είχαμε και νέο μαργαριτάρι:

-Και ο άλλος με είπε ταρίφα και του είπα: «και την αδερφή σου με ταρίφα την πήδηξα εδώ μέσα και ήταν και φτηνή.»

Έχω ακούσει βρισιές και βωμολοχίες πολλές φορές αλλά ο τύπος ξεπερνούσε κάθε προηγούμενο. Ως που να φτάσουμε στο γραφείο – και δεν είναι μεγάλη απόσταση, μέσα στα όρια της ελάχιστης διαδρομής – μου είχε σηκωθεί η τρίχα κάγκελο σε σημείο που να μην πω τίποτα. Και δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος, έχω απαντήσει και πολύ καυστικά μάλιστα ουκ ολίγες φορές.

Μετά την αποβίβαση έμεινα να σκέφτομαι, αυτός ο άνθρωπος και ο κάθε άνθρωπος που χρησιμοποιεί μια τέτοια γλώσσα, νιώθει καλά; Νιώθει ανώτερος; Δεν νιώθει ποταπός και χυδαίος; Φυσικά δεν έχω την απάντηση, ελπίζω απλά να μην έχω ξανά μια ανάλογη εμπειρία. 

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Χμμμμ τι να σου πω τώρα ρε φίλε. Έπρεπε ίσως να του πεις "σταμάτα λίγο να κατέβω". Έτσι απλά. Και να του πετάξεις το χαρτονόμισμα στο δάπεδο του αυτοκινήτου.
Τι να πω μωρέ με τον κάθε άρρωστο στο δρόμο.
Την καλησπέρα μου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ήτσν που βιαζόμουν φίλε μου. Και αυτά που έγραψα ήταν αυτά που μπορείς να τα πεις κάπως, τα υπόλοιπα ήταν χειρότερα.
Καλημέρα και από εμένα.

Δημοσίευση σχολίου