Νυχτερινή Πένα Ετών Ένδεκα

Author: Νυχτερινή Πένα /

Ναι γίνανε ένδεκα χρόνια, ποιος θα το φανταζόταν; Έχω μια ανιψιά μόλις μερικούς μήνες πιο μεγάλη. Είναι τόσα πολλά αυτά που περάσανε σε αυτά τα χρόνια. Πριν ένδεκα χρόνια σαν σήμερα ξεκίνησα δειλά - δειλά να κάνω τα πρώτα μου βήματα στον χώρο των ιστολογίων. Είχα πολλά να μάθω τεχνικά και μη.

Τώρα έχω ένα ιστολόγιο σε ηλικία μικρού παιδιού και έχω μάθει πολλά όχι μόνο για την τεχνολογία αλλά και – κυρίως – για τους ανθρώπους. Γνώρισα τόσους πολλούς μέσα σε αυτά χρόνια, εύχομαι να γνωρίσω και άλλους ακόμα. Έγραψα πολύ, πέρασα τις χίλιες αναρτήσεις και μοιράστηκα πράγματα, έκδωσα το πρώτο βιβλίο μου και ετοιμάζομαι για τα επόμενα, έγραψα ιστορίες και τις μοιράστηκα μαζί σας όπως και σκέψεις, απόψεις και συναισθήματα.

Χαίρομαι που σας γνώρισα όλους εκεί έξω, είναι ένα πολύ όμορφο συναίσθημα να ξέρεις την ώρα που γράφεις ότι κάποιος εκεί έξω σε διαβάζει. Σας ευχαριστώ που μου το δίνετε αυτό. 

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Έντεκα χρόνια!
Τι λες τώρα αγαπητέ φίλε! Νομίζω από τα πιο παλιά μπλογκ στο χώρο των ιστολογίων έτσι; Βέβαια! Δεν συναντάς και εύκολα μπλογκ πάνω από δεκαετία.
Σου εύχομαι ειλικρινά χρόνια πολλά και δημιουργικά. Θεωρώ ότι είσαι ένα εξαίρετος δημιουργικός άνθρωπος. Άοκνος στο χώρο της συγγραφής, γεμάτος από τα όνειρά σου, που τα υπηρετείς πιστά, με μεράκι και αγάπη πάνω απ όλα.
Χαίρομαι που σε έχω γνωρίσει μέσα από εδώ.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Φίλε μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Είναι αλήθεια ότι η συγγραφή είναι η μεγάλη μου αγάπη και εδώ είμαι μια από τις διεξόδους που διοχετεύω αυτό το πάθος.
Τώρα πια είμαι όντως από τους παλιούς στο χώρο, δεν βρίσκεις εύκολα πιο παλιά ιστολόγια που να είναι ακόμα ενεργά.

Δημοσίευση σχολίου