Ημερολόγιο Συγγραφέα 1

Author: Νυχτερινή Πένα /

Καλή Χρονιά. Με το νέο έτος να προχωρά στην πρώτη του ημέρα είναι καιρός για το συγγραφικό σχεδιασμό του. Τι θέλω να γράψω μέσα στη χρονιά;

1. Μια περιπέτεια φαντασίας που θα μας μεταφέρει στην Έρεμορ και πάλι συνεχίζοντας τα Χρονικά και την οποία άρχισα ήδη.

2. Μια περιπέτεια δράσης που θέλω να δημοσιεύσω σε συνέχειες.

3. Την μετάφραση της ως άνω ιδέας.

4. Μια δικαστική περιπέτεια που θα ξεκινήσει από μια αγωγή σεξουαλικής παρενόχλησης και θα εξελιχθεί σε αδυσώπητη μάχη.

5. Την επιμέλεια του τρίτου βιβλίου των Χρονικών για να πάει για έκδοση.

6. Την επιμέλεια της Επιχείρησης Ιωνία για να εκδοθεί, την έχω δώσει σε beta readers.

7. Την επιμέλεια του πρώτου βιβλίου των Χρονικών στα Αγγλικά.

8. Ένα ιστορικό μυθιστόρημα εποχής. Εδώ υπάρχει και η σκέψη για ένα μυθιστόρημα πάνω στην Μικρασιατική Καταστροφή ένεκα των 100 ετών αλλά μου λένε γενικά ότι δεν είναι κάτι που θα πιάσει.

9. Να δοκιμάσω κάτι καινούριο γράφοντας ένα βιβλιοπαιχνίδι.

10. Μια μελέτη για τα ευρώ, ένεκα των 20 ετών, και να ολοκληρώσω τα περί νομισμάτων.

11. Μερικά Ποιητικά Έργα.

Αυτά είναι τα σχέδιά μου για φέτος και ξεκινώ να γράφω! 

4 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Εγώ μένω με το στόμα ανοιχτό φίλε μου και σου εύχομαι κάθε επιτυχία από καρδιάς.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ φίλε μου, να έχουμε μια καλή δημιουργική χρονιά.

Giannis Pit. είπε...

Να την έχουμε φίλε μου. Έκανα μια προσπάθεια "ανοίγματος" του μπλογκ μου στην wordpress σε ξένα blogs. Και, ομολογώ, βρήκα θησαυρούς φίλε. Και διάθεση άμεσης ανταπόκρισης θα έλεγα σε σχόλια ή επισημάνσεις. Επίσης θεωρώ ότι αποκτάμε εμπειρία για την αντίληψη και λειτουργία των bloggers στο εξωτερικό.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Άρχισες να δημιουργείς και στα Αγγλικά;

Δημοσίευση σχολίου