Ε όπως Έρωτας

Author: Νυχτερινή Πένα /

Έρωτας. Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα στην ανθρώπινη ζωή και ένα που έχει απασχολήσει κάθε τομέα της τέχνης, φυσικά και την λογοτεχνία. Ένα μέρος της ζωής που λίγους ανθρώπους αφήνει αδιάφορους. Ομολογώ ότι ανήκω σε αυτούς, έξω από τα έργα μου τουλάχιστον. Οι εποχές του πάθους έχουν περάσει για εμένα ανεπιστρεπτί. Το πιο αβρό ρομαντικό συναίσθημα το νοσταλγώ καμιά φορά αλλά είναι και αυτό πια στα χρόνια πίσω μου και όχι σε αυτά που έχω μπροστά μου.
Ίσως αυτό να προβληματίσει περιστασιακούς αναγνώστες αλλά οι παλιότεροι που θα θυμούνται την όμορφη εποχή που μιλούσα για την πριγκίπισσά μου, θα θυμούνται επίσης ότι έγραψα για το χωρισμό μας. Στα χρόνια που πέρασαν δεν με άγγιξε ξανά αυτό το συναίσθημα, και δεν αναμένω να γίνει ξανά. Αλλά αυτό είναι βέβαια μια προσωπική απόφαση και κάτι που απορρέει από το δικό μου τρόπο ζωής.
Εσείς πως αντιμετωπίζετε τον έρωτα; Είναι κάτι που ζείτε αυτή τη στιγμή; Είναι κάτι που κυριαρχεί στη ζωή σας;

3 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Αγαπητέ φίλε καλησπέρα,
τι θέμα βάζεις τώρα ε ; μεγάλο και βασανιστικό.
Κοίτα, το βίωμα του έρωτα επηρεάζεται από πάρα πολλές παραμέτρους στη ζωή του ανθρώπου. Για παράδειγμα, στην ηλικία μου, των 58 ετών, το βίωμα του έρωτα είναι ανύπαρκτο. Όμως, πρόσεξε, αυτό δεν σημαίνει "πάγωμα" των συναισθημάτων.
Ο Υγιής έρωτας μετασχηματίζεται στο πέρασμα του χρόνου σε μια βαθύτατη ώριμη αγάπη. Σε ένα λυτρωτικό γαλήνιο συναίσθημα χωρίς την ιδιοκτησιακή αντίληψη του ερωτικού πάθους.
Παρ΄όλα αυτά, γνωρίζουμε όλοι, ότι ανά πάσα στιγμή στη ζωή μας, το ερωτικό πάθος μπορεί να μας επισκεφτεί χωρίς να μπορούμε να το αποκλείσουμε. Εκεί τότε οφείλουμε να το διαχειριστούμε γιατί, ξέρεις, αυτές οι καταστάσεις, είναι και καταστροφικές.
Κλείνοντας να πούμε ότι ο υγιής έρωτας είναι αρχέγονη δύναμη δημιουργίας. Είναι κινητήρια δύναμη ζωής. Αυτό το πιστεύω.
Να είσαι καλά να εκφράζεσαι.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Και τι απάντηση φίλε μου, από μόνη της αξίζει μια ανάρτηση! (θα την κάνω σύντομα) Ευχαριστώ που είσαι εδώ και με διαβάζεις.

Giannis Pit. είπε...

Τιμή μου αγαπητέ φίλε.

Δημοσίευση σχολίου