Θ όπως Θύελλα

Author: Νυχτερινή Πένα /

Οι τακτικοί αναγνώστες μου θα έχουν ίσως παρατηρήσει ότι σχεδόν όποτε αναφέρομαι στον καιρό, σε κείμενο ή σε μυθιστόρημα δεν είναι αυτό που λέμε χαρά Θεού. Συνήθως είναι από κακός έως και πολύ κακός. Θυελλώδης το πιο σύνηθες.
Εκτός από τον πρακτικό μυθιστορηματικό καιρό, έχει πιο ενδιαφέρον αλλά και σασπένς να έχεις και τον καιρό να δυσκολεύει τους ήρωες σε ό,τι είναι αυτό που πρέπει να καταφέρουν, είναι και η δική μου προτίμηση. Ως γαλανομάτης αντιπαθώ το έντονο φως και δε μου αρέσει και η ζέστη. Προτιμώ βροχή ακόμα και αν ταξιδεύω ενώ αν γράφω τίποτα καλύτερο από αστραπόβροντα, με βροχή και θυελλώδη άνεμο ή χιόνι. Τότε νιώθω ακόμα πιο μεγάλη τη μαγεία αυτού που γράφω και μπαίνω πιο μέσα στην ιδέα, την ιστορία.
Η πρόβλεψη του καιρού λέει ότι τις επόμενες μέρες θα μου κάνει το χατίρι, ελπίζω να βγει αληθινή. Εσείς τι καιρό προτιμάτε; Έχετε έναν καλό λόγο γι' αυτό πέρα από τη συνήθεια;

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Χμμμμ ποιον καιρό προτιμάμε ε ;
Να σου πω φίλε μου. Αυτήν την εποχή προτιμώ συννεφιά βαριά, βροχή δυνατή κατά περιόδους αλλά όχι Νοτιά.
Αυτός ο καιρός νομίζω εμπνέει πολύ για κάθε δημιουργία.
Σε καλησπερίζω.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Δεν έχεις άδικο, ο νοτιάς κάνει τον καιρό πολύ νοτερό και η υγρασία δεν είναι ό,τι καλύτερο. Τέτοιο καιρό που λες δώσε μου και άσε με να γράφω!

Δημοσίευση σχολίου