Ζ όπως Ζάρια

Author: Νυχτερινή Πένα /

Ο Θεός δεν παίζει ζάρια, είπε ο Αϊνστάιν κάποτε εννοώντας ότι τίποτα στο σύμπαν δεν είναι τυχαίο. Στο προσωπικό μου σύμπαν και εγώ δεν μπορώ να ανεχτώ το τυχαίο. Γνωρίζω ότι ο απόλυτος έλεγχος είναι αδύνατος και δεν υπάρχει τρόπος να αποκλείσεις το αναπάντεχο από τη ζωή σου αλλά εγώ το ελαχιστοποιώ κατά το μέτρο του δυνατού.
Δεν μου αρέσουν οι εκπλήξεις, τα ξαφνικά γεγονότα και τα απροσδόκητα, από δουλειές ως επισκέψεις θέλω να είναι όλα προγραμματισμένα και προκανονισμένα. Εσείς ποια σχέση έχετε με το τυχαίο; Αφήνεστε σε αυτό ή θέλετε να προγραμματίσετε το κάθε τι ως την πιο μικρή λεπτομέρεια;

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Χμμμμ το τυχαίο ε ;
και κατά πόσο αφηνόμαστε σε αυτό. Δύσκολη ερώτηση και νομίζω δεν υπάρχει σαφής απάντηση. Όλα κινούνται σε μια μίξη ανάμεσα στον προγραμματισμό και στην συγκυρία.
Βέβαια η πορεία μιας ζωής δεν μπορεί να επαφίεται στην συγκυρία και στις πιθανότητες. Είναι η ταπεινή μου γνώμη.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Και συμφωνώ απολύτως, δεν μπορεί να αφήνεται στην τύχη. Δεν προτιμώ την τύχη ακόμα και σε απλά πράγματα, παίζω σκάκι αλλά όχι τάβλι.

Δημοσίευση σχολίου