Που Έχω Γράψει

Author: Νυχτερινή Πένα /

 

Αφορμή για την ανάρτηση αυτή στάθηκε μια ερώτηση που μου κάνανε: Ποιο είναι το πιο ασυνήθιστο μέρος που έχει γράψει; Αυτό το ερώτημα μόνο απλό δεν είναι. Και δεν οφείλεται στα πολλά χρόνια ενασχόλησης με την συγγραφή αυτό το γεγονός, ή όχι εξ’ ολοκλήρου.

Ξεκινώντας σαν μαθητής έγραφα ακουμπώντας πάνω στο κρεβάτι μου και γονατιστός στο πάτωμα, φυσικά γρήγορα το εγκατέλειψα για να γράφω καθισμένος στο γραφείο μου, και αφού ήμουν μαθητής τι πιο φυσικό να έχω γράψει σε σχολικό θρανίο; Έγραφα και καθιστός ακουμπώντας στα πόδια μου εκμεταλλευόμενος διαλείμματα και κενά. Η φοιτητική μου ζωή πρόσθεσε τα εκεί θρανία καθώς και τα μπουντουάρ των ξενοδοχείων που έμεινα, και δεν βόλευαν και πολύ. Έγραψα επίσης στο τραίνο από Αθήνα για Χαλκίδα και το αντίστροφο.

Ακολούθησε ο στρατός, εκεί μπορώ να πω ότι πρόσθεσα πολλά και περίεργα στο που έγραφα. Έγραψα σε τραπέζια εστιατορίων και καφέ, ξανά σε ξενοδοχεία, καθισμένος κάτω και καθισμένος στο δάπεδο ενός φορτηγού ακουμπώντας στα πόδια μου, καθισμένος αλλά και ξαπλωμένος στην οροφή ενός φυλακίου (ζεστή από τον ήλιο που έδυε και με φοβερή θέα), στο καπό ενός τζιπ, σε πάγκο σερβιρίσματος στις κουζίνες του τάγματος, όρθιος ακουμπώντας πάνω σε ένα κρεβάτι (το πάνω από ένα διώροφο), σε τραπέζια ΚΨΜ αλλά και σε γραφεία, στο περβάζι ενός παραθύρου, και τέλος στο πιο ασυνήθιστο από όλα, στο γκισέ της Ολυμπιακής στο αεροδρόμιο της Σάμου.

Τελειώνοντας με το στρατό δεν είχα ακόμα τελειώσει με το που θα μπορούσα να γράψω. Είχαν σειρά τα μέσα μεταφοράς, έγραψα στο ΚΤΕΛ από Θήβα για Αθήνα μιας και έτυχα την μεσαία θέση που είχε ένα μεγάλο τραπέζι, έγραψα στο αστικό λεωφορείο ακουμπισμένος στο γόνατό μου,  σε σαλόνι πλοίου αλλά και σε θέσεις με τραπεζάκι μικρό, και βέβαια στο αεροπλάνο. Ειδικά παλιότερα που ήταν πιο χαλαρά τα μέτρα ήταν και πιο εύκολο. Θυμάμαι μια πτήση για Μυτιλήνη το 2001 που σταμάτησα να γράφω πριν ακουμπήσει το αεροπλάνο στο έδαφος και αυτό για να μην κάνω μουτζούρα!

Πέρα από τη θέση υπάρχει βέβαια και ο τόπος, αλλά το σε ποιες περιοχές έχω γράψει είναι ένα άλλο θέμα που θα το δούμε την επόμενη φορά.

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Χαμογελώ αγαπητέ φίλε!
Το μεγάλο ζητούμενο και επίτευγμά σου είναι ότι έγραφες και γράφεις!
Και αυτό είναι ευλογία μοναδική.
Την καλησπέρα μου και καλή βδομάδα.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Και για να χαμογελάσεις λίγο ακόμα φίλε μου, να σου πω ότι ξέχασα τις δημόσιες υπηρεσίες - έχω γράψει σε εφορία αλλά και στον ΟΑΕΕ - και τις τράπεζες!

Δημοσίευση σχολίου