Υ όπως Υπομονή

Author: Νυχτερινή Πένα /

Είμαι άνθρωπος που δεν θυμώνει ποτέ σχεδόν. Όταν θυμώσω ο θυμός μου είναι τρομερός, ποιος είδε το Θεό και δεν τον φοβήθηκε! Αλλά συμβαίνει εξαιρετικά σπάνια, είμαι συνήθως ήρεμος και υπομονετικός σε βαθμό που να εκνευρίζονται οι άλλοι! Κάποτε ένας πελάτης είπε:
-Απορώ πως αντέχεις με όλα αυτά.
Ένας άλλος με αποκαλεί μόνιμα η ήρεμη δύναμη.
Παλαιότερα απορούσα πως μπορώ να είμαι τόσο ήρεμος και υπομονετικός. Η εξήγηση που δίνω είναι ότι αυτό μου το έμαθαν οι περιπέτειες της υγείας μου και η φορά που ήρθα κοντά στο θάνατο. Όταν έχεις δει το θάνατο να σε περιμένει μαθαίνεις να μην δίνεις σημασία σε πολλά, να βλέπεις πόσο μικρά και ασήμαντα είναι. Οπότε απέκτησα μια πιο ανεκτική στάση προς τον κόσμο που με κάνει πιο ήρεμο.
Εσείς είστε ήρεμοι ή αρπάζετε εύκολα;

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Ο θυμός μου πλέον είναι εσωτερικός, δεν βγαίνει από τις λέξεις ή τις πράξεις μου. Είναι ένας θυμός που δίνει τροφή σε σκέψεις εκδίκησης σκληρής... απάνθρωπης. Κι αφού του δώσω φωνή και χώρο μέσα μου και όσο χρόνο έχει ανάγκη σιγά σιγά φεύγει ικανοποιημένος και περήφανος.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Είναι και αυτή μια λύση. Καλώς ήρθες στο ιστολόγιό μου.

Δημοσίευση σχολίου