Ο όπως Όνειρα

Author: Νυχτερινή Πένα /

Βλέπετε όνειρα; Ναι, πολλά, μερικές φορές, όχι, θα μου πείτε. Στην πραγματικότητα όλοι ονειρευόμαστε άλλο αν δεν τα θυμόμαστε πολλές φορές όταν ξυπνάμε. Με λίγη εκπαίδευση είναι πιο εύκολο να μπορείς να ανακαλείς τα όνειρά σου.
Τα δικά μου όνειρα είναι συνήθως μάχες, έχω δει αμέτρητες μάχες, συνήθως εκ του σύνεγγυς με αγχέμαχα όπλα αλλά μερικές φορές και με τηλεβόλα ακόμα και με λέηζερ. Τα πρώτα υπερτερούν και μετουσιώνονται σε μάχες και μονομαχίες που βρίσκονται στα φάντασι κυρίως έργα μου. Αυτό κάνει τον ύπνο μου (μαζί με το άγχος) πολύ ελαφρύ, σχεδόν σαν να είμαι ξύπνιος.
Μερικές φορές βλέπω και πλοκές στον ύπνο μου και έχω ξυπνήσει κάμποσες φορές από αυτές συγχυσμένος γιατί δεν πρόλαβε να ολοκληρωθεί η ιδέα ή γιατί έχασα κάποιο σημαντικό κομμάτι. Ωστόσο όπως και να έχει είναι μια ανεκτίμητη βοήθεια στο έργο μου.
Εσείς τι όνειρα βλέπετε;

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Μάχες με ελαφρύ ύπνο ; Πολύ δύσκολη συνύπαρξη ομολογώ.
Μεγάλο κεφάλαιο τα όνειρα φίλε μου, πολύ μεγάλο.
Την καλησπέρα μου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Και τη δική μου καλησπέρα.
Ναι είναι μεγάλο κεφάλαιο τα όνειρα, ειδικά εκείνα που κάνουμε με ανοιχτά τα μάτια.
Εμένα όλα με εμπνέουν πάντως και αυτό είναι που μετράει πάνω από όλα.

Δημοσίευση σχολίου