Αχαρακτήριστος Τύπος

Author: Νυχτερινή Πένα /

Έχω πάει στην τράπεζα για μερικές δουλειές (πληροφοριακά αποφύγετε την τράπεζα τέλος του μήνα, όλοι θυμούνται τι έχουν σε εκκρεμότητες και θέλουν να τις τακτοποιήσουν) που δεν έπαιρναν αναβολή. Βρίσκω ένα σημείο που δεν με πολυσπρώχνουν, βγάζω το βιβλίο μου και αρχίζω να διαβάζω. Ολοκληρώνω το βιβλίο (χμ να η επόμενη ανάρτηση) και ακόμα να έρθει η σειρά μου! Αμάν θα μείνω πολύ εδώ!
Αφιερώνομαι και’ γω στην πιο αγαπημένη μου ασχολία μετά το γράψιμο, να σκέφτομαι το σχεδιασμό των έργων μου. Εκεί λοιπόν που ακούω ένα επικό κομμάτι και ονειρεύομαι μια ορδή βαρβάρων να εξαπολύεται πάνω σε ένα κάστρο ενώ οι αμυνόμενοι σκέπτονται ότι ήρθε η ώρα τους έρχεται ένας αχαρακτήριστος τύπος να μου το χαλάσει; Πως;  Είναι απλό. Εκεί που εγώ ονειρευόμουν τη μάχη πέρασε από μπροστά μου μια κοπέλα. Δεν την προσέχω ως που ο άλλος που την κοιτάει από την κορυφή ως τα νύχια γυρίζει και με κοιτάζει με ένα βλέμμα σαν να θέλει να μοιραστεί το «θέαμα». Τότε συνειδητοποιώ ότι έχει περάσει μπροστά μου, και δεν είναι παρά μια όμορφη κοπέλα, ούτε προκλητικά ντυμένη ούτε τίποτα. Αν κρατούσα και εγώ σαν τους ήρωές μου μια σπάθα μάλλον θα είχε πάρει ένα καλό μάθημα ο τύπος. Τώρα απλά πήρε ένα παγωμένο, αυστηρό βλέμμα, μάλλον το κάνω καλά γιατί βιάστηκε να κοιτάξει αλλού. 
Σκεφτόμουν αν μπορούσα να του κάνω τη ζωή λίγο δύσκολη για τιμωρία αλλά ήρθε η σειρά μου επιτέλους και γλίτωσε. Ωστόσο, τώρα που σκέφτομαι πάλι την ιστορία θα του βρω ένα ρόλο στο κάστρο και εκεί θα έχει και την ανάλογη κατάληξη!  

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Είσαι απίστευτος !!!!!!!
παρά το ότι ταξιδεύεις στον δικό σου κόσμο, δεν ξεχνάς να δηλώνεις με σαφήνεια, εκεί που πρέπει, την παρουσία σου.
Τι να πω.
Καλό βράδυ φίλε μου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Φίλε μου, είναι μερικές φόρες που είμαι πέραν κάθε περιγραφής που λέγανε οι παλιοί. Απλά είμαι πολύ ιπποτικός για το σημερινό κόσμο!

Δημοσίευση σχολίου