Το Δάκρυ Του Ουρανού, Τα Χρονικά Της Έρεμορ Βιβλίο Δεύτερο

Author: Νυχτερινή Πένα /

Πριν από ενάμισι χρόνο εκδόθηκε το πρώτο μου βιβλίο στα Χρονικά της Έρεμορ και το ταξίδι συνεχίζεται. Ήδη κυκλοφορεί στο smashwords το δεύτερό μου βιβλίο, το Δάκρυ του Ουρανού. Συνεχίζει την ιστορία του Γουίλλιαμ και των συντρόφων του από εκεί που τους άφησε το πρώτο βιβλίο.

Η Αυτοκρατορία έχει πλέον ξεκινήσει ανοιχτό πόλεμο με σκοπό να κατακτήσει τα ελεύθερα έθνη της Έρεμορ. Ο Γουίλλιαμ και οι σύντροφοί του βρίσκονται στο κέντρο των εξελίξεων και θα επωμιστούν μια ζωτική αποστολή για την πατρίδα τους αλλά και τον ίδιο τον κόσμο.

Μια κριτική για το βιβλίο από αναγνώστρια (δεν θα ήταν σωστό να κάνω εγώ την κριτική μιας και είναι δικό μου): Το δεύτερο βιβλίο είναι πιο συναρπαστικό από το πρώτο. Έχει δύο επικές πολιορκίες, μιας και η διαβολική αυτοκρατορία επιτίθεται σε όλα τα μέτωπα. και τα βασίλεια της Έρεμορ πρέπει να διαλέξουν πλευρά. Φανταστικά πλάσματα, τέρατα, μαγικά σπαθιά, η σωστή συνταγή για έναν οπαδό του fantasy. Προσωπικά, λάτρεψα τις πολιορκίες.

Να και το εξώφυλλο:



2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Το έχεις το είδος Γουίλ, το έχεις. Και το υπηρετείς με συνέπεια. Μπράβο φίλε. Καλή επιτυχία στο βιβλίο εύχομαι απ' την καρδιά μου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ φίλε μου, σύντομα θα ικανοποιήσω και την παραγγελία σου για το που μπορείς να βρεις έργα μου.

Δημοσίευση σχολίου