Γ όπως Γράψιμο

Author: Νυχτερινή Πένα /

Η μεγαλύτερή μου απόλαυση είναι το γράψιμο. Για’ μένα δεν είναι απλά ένα χόμπι, είναι τρόπος ζωής. Τι σημαίνει αυτό; Μια σειρά από πράγματα. Όσο και να μου αρέσει η δουλειά μου και να δουλεύω πολλές ώρες αφήνω πάντα λίγο χρόνο να γράψω, έστω και λίγο. Όπως λέει και ο Οβίδιος ούτε μια μέρα χωρίς στίχο. Γραμμή στην περίπτωσή μου αλλά το καταλάβατε το νόημα.

Δεν ασχολούμαι με κοινωνικές υποχρεώσεις, κρατώ μόνο τις επαφές που είναι σημαντικές για μένα και τους ανθρώπους που αγαπώ, δεν σπαταλώ το χρόνο μου σε πάρτι ή εξόδους άνευ νοήματος.

Αξιοποιώ και αξιολογώ πολλές δραστηριότητες και εκφάνσεις της ζωής με συγγραφικό κριτήριο, με ενδιαφέρει αυτό το μέρος; Μπορεί αυτή η πληροφορία να μου φανεί χρήσιμη; Και αναλόγως πράττω, μπορεί να πάω σε μια εκδήλωση γιατί θα αποκομίσω κάτι χρήσιμο ή σε ένα ταξίδι γιατί θα δω κάτι που θα χρησιμοποιήσω σε ένα μυθιστόρημα.

Έτσι περιστρέφονται όλα γύρω από την συγγραφή και τη δημιουργία. Και δε νομίζω ότι βγήκα χαμένος, τίποτα δε συγκρίνεται με την αίσθηση αυτή της καινούριας αγεωγράφητης χώρας που είναι η νέα ιδέα που ξεκινάει η υλοποίηση της και με τίποτα δεν θα αλλάξω αυτή την απόλαυση. Ούτε την εξίσου μεγάλη ικανοποίηση να τη βλέπεις να παίρνει σάρκα και οστά λέξη με τη λέξη, σελίδα με σελίδα.

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Σε καμαρώνω, σε θαυμάζω, σε ακολουθώ αγαπητέ φίλε. Ακούραστος, αεικίνητος, δημιουργικός!
Όχι δεν σε κολακεύω. Αγαπάς τη συγγραφή και την τιμάς με το μεράκι σου.
Να πω την καλησπέρα μου και την καλή μου βδομάδα.

Υ.Γ. Να σου δώσω το λινκ του προσωπικού συγγραφικού blog να το ακολουθείς αν θέλεις:
https://giannispitarokilis.wordpress.com/

Νυχτερινή Πένα είπε...

Φίλε μου ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και φυσικά θα σε επισκεφθώ με την πρώτη ευκαιρία.

Δημοσίευση σχολίου