Εκδόσεις Νυχτερινή Πένα

Author: Νυχτερινή Πένα /

Μετά από παράκληση του φίλου μου του Γιάννη, τον οποίον αν δεν έχετε επισκεφθεί στο τεχνόσπιτό του είστε αδικαιολόγητοι και να το κάνετε αμέσως (https://popsicleshandcrafts.blogspot.com/) , είπα να συνοψίσω ποια έργα μου έχουν δει ως τώρα το φως της δημοσιότητος και που μπορούν να βρεθούν. Αρχίζοντας από το πλέον πρόσφατο δεύτερο βιβλίο της Έρεμορ να σας τα παραθέσω.

Στην πλατφόρμα smashwords έχουν ως τώρα εκδοθεί δύο βιβλία μου, Οι Ιππότες του Όρκου και το Δάκρυ του Ουρανού, πρώτο και δεύτερο αντίστοιχα των Χρονικών της Έρεμορ.

Στο παρόν ιστολόγιο έχω αναρτήσει σε συνέχειες αλλά και ολοκληρωμένα έτοιμα για να μπορεί κάποιος να τα κατεβάσει για ανάγνωση τα εξής βιβλία: Δάκρυα, Όλοι Οι Δρόμοι Οδηγούν Στην Αγάπη (δυο αισθηματικές ρομαντικές περιπέτειες), Επικίνδυνο Ταξίδι, Στην Άκρη Του Κόσμου (δύο περιπέτειες με περισσότερη δράση), Ο Πρώτος Ένορκος (δικαστική περιπέτεια και μυστηρίου), Η Σκιά Του Σκότους, Οι Ταξιδιώτες Των Κόσμων (δύο περιπέτειες φαντασίας που αφορούν την Έρεμορ αλλά και τον δικό μας κόσμο όταν ο πόλεμος καλού και κακού μεταφέρεται εδώ), Τα Χρονικά Της Εσπέρια (φαντασίας επίσης αλλά όχι στην Έρεμορ) και τέλος το Στις Θάλασσες Του Κόσμου (μια ιστορική περιπέτεια στην εποχή των Ναπολεόντειων πολέμων).

Θα με βρείτε και στην πλατφόρμα του wattpad όπου έχω επίσης ανεβάσει έργα μου. Εκεί θα βρείτε κάποια που ήδη αναφέρθηκαν αλλά και κάποια ακόμα όπως την Επιχείρηση Προμηθέας, (περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας) αλλά και τις περιπέτειες δράσης Πτήση 178 και Επικίνδυνο Νησί.

Εύχομαι να βρείτε ανάμεσα σε όλα αυτά ιστορίες που θα σας αρέσουν και θα τις αγαπήσετε.

3 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Ευχαριστώ για την τιμή της αναφοράς αγαπητέ φίλε. Κάποια από τα έργα σου, είχα τη χαρά να τα διαβάσω και να διαπιστώσω την ποιότητά σου. Ποιος μπορεί να ξεχάσει τον "Πρώτο ένορκο" και τους "Ταξιδιώτες του κόσμου".
Συνέχισε φίλε μου τη βιβλιογραφία σου, έχεις να δώσεις πολλά.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλε μου.
Στα σκαριά έχω ακόμα μια δικαστική υπόθεση που αυτή τη φορά θα αφορά την κακοποίηση μιας κοπέλας στο επαγγελματικό της περιβάλλον.

Giannis Pit. είπε...

Ω πολύ ενδιαφέρον θέμα φίλε μου. Το θέλω αυτό.

Δημοσίευση σχολίου