Ρ όπως Ρομαντισμός

Author: Νυχτερινή Πένα /

Όταν ήμουν ακόμα φοιτητής με ρώτησε ένας από τους συμφοιτητές μου μια δύσκολη ερώτηση:

-Τι είναι μόρφωση;

-Μόρφωση, απάντησα, είναι η ικανότητα να περιγράψεις μια όμορφη κοπέλα χωρίς να γίνεις χυδαίος.

Μια απάντηση αντάξια συγγραφέα θα μου πείτε, αλλά και ρομαντικού. Διαπίστωσα από τον πρώτο καιρό της συγγραφικής μου πορείας ότι ήμουν ρομαντικός. Και μπορεί κάποια από τα αγαπημένα θέματα των ρομαντικών να μη μου αρέσουν, ηλιοβασιλέματα και λουλούδια ας πούμε, συνειδητοποίησα γράφοντας ότι είμαι αθεράπευτα ρομαντικός, βλέποντας τις επιλογές και τις αποφάσεις που έδινα στους χαρακτήρες μου, από το τι επέλεγα να γράφω.

Και είμαι ακόμα, βάζω το συναίσθημα πάνω από το σεξ, θεωρώ ότι μια σχέση δεν μπορεί να είναι μόνο σεξ, προτιμώ την τρυφερότητα από τη σεξουαλικότητα και την φιλική συζήτηση από το φλερτ,  δεν μπορώ να δεχθώ το πως είναι ο κόσμος σήμερα σε πολλά πράγματα σήμερα με το κυνήγι του πλούτου και της φήμης, μπορώ να κοιτώ τα άστρα με τις ώρες (εντάξει εδώ παίζει ρόλο και το ενδιαφέρον μου για την αστρονομία) και τα μάτια μιας κοπέλας και να χάνομαι σε αυτά… Εντάξει καταλάβατε.

Στο στρατό αυτή μου η στάση δοκιμάστηκε αφού όποιος μου μιλούσε ήταν εναντίον της αλλά επιβίωσε δίνοντάς μου ακόμα λόγους να την ασπαστώ. Εσείς είστε ρομαντικοί; Ή θεωρείτε ότι αυτά είναι μιας άλλης εποχής και στην εποχή των υπολογιστών δεν έχουν πια θέση;

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Ναι αγαπώ το ρομαντισμό, Μιχάλη! Και κατανοώ απόλυτα την προσέγγισή σου.
Να πω ότι θεωρώ ότι το σεξ και η σωματική ηδονή μπορεί άνετα να είναι, εκτός από σκέτη σωματική αίσθηση και πνευματική-συναισθηματική επαφή. Μια αναγκαία σύζευξη χρειάζεται.
Θεωρώ το σεξ, ευλογία στη ζωή μας με τις προϋποθέσεις της συναίνεσης, του σεβασμού, της αρμονίας. Επίσης θεωρώ ότι δεν υπάρχουν στερεότυπα στην ερωτική επαφή αν το θέλουν οι σύντροφοι μεταξύ τους. Όπως επίσης και ταμπού.
Καλησπέρα φίλε μου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Δε διαφωνώ καλέ μου φίλε, απλά στη σημερινή εποχή κάτι έχει πάει στραβά. Δεν ξέρω από που ξεκίνησε αλλά υπάρχει το ρεύμα του να "περνάνε καλά" με το σεξ και αν υπάρχει και σχέση είναι καλά αλλιώς δεν πειράζει. Ελπίζω ότι αν είναι να βγει κάτι καλό από τη βροχή σεξουαλικών σκανδάλων που βλέπουμε ένα χρόνο τώρα θα είναι ο προσδιορισμός κάποιων πραγμάτων σε πιο σωστές βάσεις.
Μέσα σε μια σχέση όταν και οι δύο θέλουν, κάνουν ό,τι θέλουν και κανείς δεν μπορεί να τους προσάψει κάτι. Αλλά να είναι μια αληθινή σχέση με σεβασμό. Καλησπέρα.

Δημοσίευση σχολίου