Π όπως Περπάτημα

Author: Νυχτερινή Πένα /

Ακούγεται κάπως οξύμωρο αλλά ένα πράγμα που χρειάζεται να κάνω για πόδι μου, είναι να περπατάω παρά τον σοβαρό τραυματισμό που υπέστη. Έτσι κάθε πρωί, πριν ακόμα ξημερώσει καλά καλά, κάνω τον πρωινό μου περίπατο εκτός και αν ο καιρός δεν το επιτρέπει. Με τη συνοδεία λίγης μουσικής και με τις σκέψεις μου να γυρνάνε στη συγγραφή κάνω τη βόλτα μου και επιστρέφω. Αφοσιώνομαι τόσο πολύ στις σκέψεις αυτές που μια φορά προσπέρασα το σπίτι μου επιστρέφοντας για εκατό μέτρα πριν το συνειδητοποιήσω και κάνω πίσω γελώντας με τον εαυτό μου.

Εσείς περπατάτε; Τι κάνετε τότε; Τι σκέφτεστε;

3 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Ωωωωωπ Μιχάλη, συνάδελφος στο περπάτημα ε; Και πολύ όμορφη ώρα φίλε μου. Φυσικά και περπατάω. Κάθε μέρα, μέσος όρος 7 χλμ. Μαζί με τον αγαπημένο σκύλο της οικογένειας, αχώριστος σύντροφος, θα κάνουμε τις διαδρομές μας. Στο πάρκο, στο δασάκι, στις γειτονιές, στα ψώνια.
Χαίρομαι που το κάνεις είναι πολύ όμορφο.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Με εμπνέει φίλε μου, και κρατάει το πόδι από το να αχρηστευθεί από την ακινησία. Βέβαια επτά χιλιόμετρα είναι πολλά για' μενα

Giannis Pit. είπε...

Πολύ καλά κάνεις, Μιχάλη!

Δημοσίευση σχολίου