Ημερολόγιο Συγγραφέα 4

Author: Νυχτερινή Πένα /

 Πέρασε σχεδόν όλος ο χρόνος και κοιτάζοντας πίσω μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος από τα όσα έχω κάνει μέσα στη χρονιά. Από τους στόχους που είχα θέσει μέσα στη χρονιά ολοκληρώθηκαν όλοι, ή σχεδόν όλοι. Αυτοί ήταν οι στόχοι που είχα θέσει:

1. Την επιμέλεια του δεύτερου βιβλίου των Χρονικών της Έρεμορ στα Ελληνικά για έκδοση (την ολοκλήρωσα και εκδόθηκε έκανα και την ανάλογη ανάρτηση πριν λίγο καιρό)

2. Την επιμέλεια του πρώτου βιβλίου στα Αγγλικά για να το εκδώσω (έχει γίνει αλλά ακόμα δεν προχώρησα στην έκδοση).

3. Τη συγγραφή του έβδομου βιβλίου (ολοκληρώθηκε).

4. Την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου των ιστοριών που ξεκίνησα με τις αποστολές διάσωσης και την έκδοση (αποφάσισα να τις ανεβάσω στο ίντερνετ και όχι να πάω για έκδοση).

5. Την μετάφραση της ως άνω σειράς στα Αγγλικά και την έκδοση (ως άνω).

6. Μια μελέτη για τα Ελληνικά νομίσματα (ολοκληρώθηκε).

7. Την Επιχείρηση Προμηθέας, μια περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας (ολοκληρώθηκε και δημοσιεύθηκε εδώ).

8. Μια σειρά ποιητικών έργων (γράφτηκαν πολλά).

9. Μια δεύτερη σειρά, δράσης αυτή, στην οποία έχω ήδη κάποιες περιπέτειες (ετοιμάζεται για έκδοση η Επιχείρηση Ιωνία, είναι έτοιμη και την διαβάζουν beta readers).

Επειδή μάλιστα ολοκλήρωσα τους στόχους μου έθεσα και μερικούς ακόμα που ολοκλήρωσα:

10. Μια αναθεώρηση στην μελέτη για το στρατιωτικό ισοζύγιο Ελλάδας Τουρκίας. (ολοκληρώθηκε)

11. Μια αναθεώρηση του Απολυτικαρίου (έγινε)

12. Μια αναθεώρηση της μελέτης για τα νομίσματα (ολοκληρώθηκε)

13. Πολικός Σταθμός 44, μια περιπέτεια που γράφεται τώρα και πλησιάζει την ολοκλήρωση.

14. Επιχείρηση Εκδίκηση, μια περιπέτεια που γράφεται, ο τίτλος είναι προσωρινός και μπορεί να αλλάξει.

3 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Βρε Γουίλ! Ειλικρινά μένω έκθαμβος αγαπητέ φίλε! Για μια ακόμα φορά αν σε συγχαρώ θα φανώ κοινότυπος; Όχι δεν το νομίζω. Το νιώθω και το φωνάζω για τη δημιουργία σου. Αλλά βρε φίλε μου, αυτό το μεγάλο έργο, δεν θα έπρεπε να είναι κάπου μαζεμένο ως αναγγελία για να μπορεί κάποιος να ανατρέχει να το βρίσκει αν θέλει; Στο έχω ξαναπεί. Για δες το!
Την καλησπέρα μου και εύχομαι νέους στόχους.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλε μου, δεν τα έχω όλα αυτά δημοσιεύσει. Όσα τα έχω είναι εδώ και στο wattpad.

Giannis Pit. είπε...

Εντάξει φίλε μου. Πολύ όμορφα.

Δημοσίευση σχολίου